تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحت و سقم فروش صندلی آزاد در یک دانشگاه پزشکی

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاههای کشور از طریق رقابت تنگاتنگ در کنکور سراسری پذیرش دانشجو انجام می‌دهد.

پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته پزشکی نظیر سایر دانشگاههای علوم پزشکی از طریق کنکور سراسری صورت می‌پذیرد و پذیرش در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال تحصیلی 97-98 برای متقاضیان دوره روزانه (آموزش رایگان) در قیاس با پذیرش در سال تحصیلی گذشته (96-97) افزایش 22 درصدی داشت که بیشترین پذیرش دانشجوی رشته پزشکی در کل دانشگاههای کشور در این دانشگاه است و در دفترچه‌های کنکور سراسری قابل مشاهده است.

این افزایش جایگزین پذیرش دانشجو برای پردیس خودگردان یا همان شهریه پرداز در سال جاری شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛پیش از این یکی از مخاطبان برنامه «حالا خورشید» ادعای فروش صندلی آزاد در این دانشگاه را کرده بود که این موضوع تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحت و سقم فروش صندلی آزاد در یک دانشگاه پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..