تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردانی با شکست برابر نماینده میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفت

مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ – مسکو.

مردانی با شکست برابر نماینده میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفتبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2018 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از امروز (جمعه - 19 مردادماه) با حضور 256 تکواندوکار از 58 کشور در شهر "مسکو" روسیه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

امروز و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که یعقوبی، احمدی و مردانی به عنوان نخستین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

سجاد مردانی نماینده وزن 80+ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار رو در روی «اُلگ کوزنتسوف» روس دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا 2018 و 15 مدال تورنمنت‌های مختلف قرار گرفت و نتیجه را 18 بر 9 واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید:پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا / پومسه‌روهای ایرانی نایب قهرمان آسیا شدند

انتهای پیام / 

شکست مردانی در مسابقات گرندپری مسکو 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردانی با شکست برابر نماینده میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..