تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوه قضائیه و دولت با محتکران برخورد سریع و جدی‌تر داشته باشند/ ظرفیت بالای بسیج برای شناسایی و مبارزه با محتکرین

ساعت: 16:51 منتشر شده در مورخ: 1397/05/19 شناسه خبر: 1396643

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه و دولت با محتکران و مفسدان اقتصادی برخورد سریع و جدی‌تر داشته باشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلی ادیانی در گفت‌وگو با بلاغ، بابیان اینکه دشمنان خارجی از دو طریق به کشورمان فشار می‌آورند اظهار کرد: نخست جنگ اقتصادی به محوریت تحریم‌ها و جنگ روانی؛ دو مسیری است که دشمنان علیه کشورمان در پیش‌گرفته‌اند.

وی به بی‌اثر بودن تحریم‌ها علیه ایران اشاره و عنوان کرد: این تحریم‌ها مانند تحریم‌های سال‌های 91 و 92 نیست زیرا بسیاری از کشورهای اروپایی با تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان همراهی نخواهند کرد و همچنین آمریکا دیگر اقتدار سابق را ندارد و مدیران ما باتجربه تحریم‌های گذشته از این سیاست‌های ظالمانه آمریکا عبور خواهند کرد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران نقاط ضعف گذشته رو ندارد و کمربند خود را محکم کرده و علاوه بر آن بزرگ‌ترین نقطه قوت ما رهبر حکیم و ملت مقاوم هستند.

ادیانی خاطرنشان کرد: جنگ روانی برنده‌ترین ابزار دشمن علیه کشورمان است و ملت ما در شبکه‌های اجتماعی باید با آگاهی، علم و بصیرت عمل کنند و در دام دشمن قرار نگیرند.

وی ادامه داد: با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی مردم معتقد هستند دستگاه قضا باید با محتکران که در این شرایط به دنبال منفعت طلبی هستند به عنوان مفسد اقتصادی برخورد کند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استفاده از نیروهای جوان و متخصص از سوی دولت، تکیه بر توان داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی از دیگر درخواست‌های مردم است که دولت باید به آنها به شکل جدی‌تری توجه کند.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان کشور باید بدانند مردم در خصوص معیشت شان مشکل دارند و بیکاری نفس آنها را تنگ کرده و تورم و بی ثباتی قیمت هم بر مردم فشار وارد می‌کند.

ادیانی خاطرنشان کرد: مجلس نسبت به وضعیت کنونی و التهابات اخیر موظف به نظارت بر امور است و نظاره گر نیست.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعمال نظارت برای مهار التهاب بازار را باید جدی گرفت و دولت هم باید مولفه های اقتصادی خود را برای برخورد با این وضعیت مشخص کند، مجلس هم به دولت و سایر دستگاه ها کمک لازم را خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انگیزه در دولت کم رنگ شده است، افزود: برخی مشکلات موجود ریشه در جنگ روانی داشته و بازی کسانی است که سر در آخور امپراطوری دشمن دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: اخیرا دشمن به دنبال تنش در افکار عمومی است لذا از دامن زدن به مشکلات باید جلوگیری کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از بازاریان و اصناف اقدام به احتکار کالاهای مصرفی مردم کرده‌اند که باید شدیدا با آنها برخورد شود، بیان کرد: رئیس سازمان بسیج مستضعفین اخیرا نصیحت برادرانه داشت و به همه محتکران اعلام کرد که دست از این کار بردارند در غیر این صورت با برخورد انقلابی مواجه می‌شود که جای قدردانی و تقدیر کرد.

ادیانی با اشاره به مبارزه با مفاسد اقتصادی و محتکرین طی روزهای اخیر توسط بسیج و نهادهای ذیربط ادامه داد: بسیج از دل مردم است و مردمی بودن آن موجب شده است که از بیشتر از شرایط و اوضاع شهرها در این زمینه اطلاع داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج ظرفیت خوبی را در شرایط امروزه دارد که می تواند از آن استفاده کند، گفت: همچنین نهادهای نیروی انتظامی، دادستانی و دستگاه قضا نیز در این خصوص پای کار هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوه قضائیه و دولت با محتکران برخورد سریع و جدی‌تر داشته باشند/ ظرفیت بالای بسیج برای شناسایی و مبارزه با محتکرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..