تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۱۵۰ معتاد متجاهر در اهواز

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 150 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «محمد صفری» اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند 150 معتاد متجاهر را در پاتوق ها و معابر عمومی اهواز دستگیر و به مرکز ترک اعتیاد تحویل دادند.

وی با اشاره به اینکه اکثریت این معتادان دارای پرونده سرقت و برهم زدن نظم عمومی شهرستان بودند، اظهار کرد: بررسی پرونده ها در مراکز انتظامی نشان می دهد اعتیاد در بروز و وقوع جرائم و آسیب هایی همچون سرقت، ولگردی، تکدی گری، مزاحمت، اختلافات خانوادگی، نزاع، طلاق و فروپاشی خانواده نقش داشته است.

صفری تصریح کرد: اعتیاد به مواد مخدر معضل خانمان سوزی است که افراد علاوه بر قرار گرفتن در معرض ابتلا به انواع بیماری ها، وجهه اجتماعی خود را نیز در سطح جامعه از دست می دهند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم، طرح های جمع آوری معتادان متجاهر که بیشتر مطالبه خود مردم است، اجرا و نقاط آلوده و پاتوق های استعمال مواد مخدر از لوث برهم زنندگان نظم و امنیت پاکسازی می شود.

فرمانده انتظامی اهواز یادآورشد: معضل اعتیاد در صورت بی توجهی و عدم احساس مسئولیت در کمین همه اقشار اجتماعی قرار دارد پس همگان باید با هوشیاری و مراقبت از خود، فرزندان و اطرافیانمان به طور همه جانبه با این پدیده شوم مبارزه کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۱۵۰ معتاد متجاهر در اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..