تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران اعلام شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در فاصله چند ساعت مانده به آغاز بازی مقابل تراکتورسازی تبریز ترکیب یازده نفر تیمش را برای این بازی حساس اعلام کرد.

ترکیب آبی پوشان پایتخت به شرح زیر است: 

مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی و روح الله باقری

نکته جالب در ترکیب اعلام شده از سوی شفر ، حضور مرتضی تبریزی در این لیست است. این مهاجم تازه وارد آبی پوشان امروز نخستین بازی خود برای استقلال را تجربه می کند. 

بیشتر بخوانید:همام تماشاگر دیدار استقلال و تراکتورسازی

انتهای پیام / 

ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..