تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه سایت پرسپولیس در انتشار خبر بازگشت تیم

تسنیم: سرخپوشان شب گذشته طبق برنامه در اهواز ماندند که این مسئله با توجه به ساعت پروازها و زمان پایان مسابقه به وقوع پیوست.

اعضای تیم ظهر امروز (جمعه) با پرواز 13:30، این شهر را ترک کردند. خوشبختانه با وجود اتفاقاتی که در اهواز روی داد، اعضای تیم پرسپولیس سالم هستند و در حالی ساعت 14:25 به تهران رسیدند که مصمم‌تر از گذشته برای رسیدن به هدف به نظر می‌رسند.

 تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته (پنجشنبه) در هفته سوم لیگ برتر در یک بازی پُر التهاب و پر برخورد با نتیجه بدون گل مقابل استقلال خوزستان متوقف شد. در همین راستا سایت باشگاه پرسپولیس خبر بازگشت سرخپوشان از اهواز را با تیتر «کاروان پرسپولیس سالم به تهران رسید»، منتشر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه سایت پرسپولیس در انتشار خبر بازگشت تیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..