تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید وزیرورزش وجوانان ازپروژه ۵ هزارنفری تربت جام

تربت جام- قدس آنلاین: وزیر ورزش وجوانان به منظور بازدید از پروژه ۵ هزارنفری تربت جام روز گذشته به تربت جام سفرکرد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  دراین سفر که کوروش صبوریان مدیرکل ورزش وجوانان استان خراسان رضوی  وزیر ورزش وجوانان را همراهی می کرد مسعودیان سلطانی فر با استقبال فرماندار، سرپرست اداره ورزش وجوانان و تنی چند از مسئولان اجرایی شهرستان تربت جام وارد این شهرگردید.
شایان ذکراست وزیر ورزش  جوانان درادامه باحضور درمحل احداث پروژه استادیوم ۵ هزارنفری تربت جام که در ۱۱ سال پیش کلنگ احداث آن به زمین زده شده بود و پس از این مدت طولانی تنها از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار می باشد!! حضوریافت و از این پروژه بازدیدبعمل آورد.  
گفتنی است؛ درادامه مسعودسلطانی فر و همراهان از دیگر اماکن ورزش تربت جام بازدید و درپایان این شهرستان را به مقصد مشهدترک کرد. لازم بذکراست ای کاش ره آورد این سفر وزیر ورزش وجوانان به تربت جام برای ورزش این شهرستان اعلام می‌کردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید وزیرورزش وجوانان ازپروژه ۵ هزارنفری تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..