تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




12 دقیقه از گیم پلی Assassin’s Creed: Odyssey منتشر شد [تماشا کنید]

بازی Assassin's Creed: Odyssey را می توان یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری دانست. حال و پس از نمایش های موفق این بازی در E3 2018، سایت IGN ویدیویی 12 دقیقه ای از گیم پلی جدیدترین نسخه از سری اساسینز کرید را منتشر کرده است.

احتمالاً می دانید که می توانید جنسیت شخصیت اصلی Assassin's Creed: Odyssey را تعین کنید. البته این انتخاب تاثیری روی روند گیم پلی و حتی داستان بازی نخواهد گذاشت. طی تریلر زیر، شخصیت مرد بازی یعنی آلکسیوس، برای نجات دادن بیماری با بقراط به عنوان یکی از شناخته شده ترین فلاسفه یونان باستان همکاری می کند.

یکی دیگر از موارد جالب در رابطه با این ویدیو به رنگ بندی خارق العاده محیط و جلوه های بصری زیبای آن بر می گردد. گیم پلی بازی را هم می توان  نسخه تکامل یافته قسمت پیشین یعنی Assassin's Creed: Origins دانست.  سیستم انتخاب دیالوگ به بازی اضافه شده و بخش شخصی سازی و نحوه کار با سلاح ها نیز نسبت به گذشته متحول شده اند. المان های نقش آفرینی در این بازی نقش مهمی را ایفا خواهند کرد و انتخاب های کاربران روی سرنوشت داستان تاثیر گذار خواهد بود.

در ضمن، درخت مهارتی در بازی وجود خواهد داشت که می توانید بر اساس نحوه مبارزه كردن خود آن را ارتقا دهید و شخصیت اصلى را به روزرسانی کنید. در کل مبارزات Assassin’s Creed Odyssey به 3 زیر شاخه تقسیم می شوند و نقشى حياتى را در گيم پلى اديسه ايفا خواهند كرد. ین زیر شاخه ها به شما اجازه خواهند داد كه راه هاى متفاوتى را براى نفوذ در قلعه و از بين بردن دشمنى خاص در اختيار داشته باشيد.

در ضمن، مدتی پیش 20 دقیقه از گیم پلی این عنوان در جریان رویداد E3 2018 منتشر شده بود.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 13 مهر برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و  پی سی عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «12 دقیقه از گیم پلی Assassin’s Creed: Odyssey منتشر شد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..