تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی در میاندوآب / منطقه ۶ قهرمان شد

ساعت: 11:31 منتشر شده در مورخ: 1397/05/19 شناسه خبر: 1396536

فینال اولین دوره مسابقات بوکس مناطق ۶ گانه کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان میاندوآب با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این دوره از رقابتها به مدت ۳ روز  در پارک ساحلی آتا میاندوآب با حضور بوکسورهای مناطق ششگانه کشور برگزار شد.

رئیس فدراسیون بوکس کشور در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه این مسابقات گفت:  در این مسابقات در مسابقات منطقه ای ۵۰ بوکسور شرکت کرده و در نهایت ۱۰ بوکسور از هریک از مناطق شش گانه به این مرحله راه یافته بودند که ۵۴ بوکسور از ۶۰ بوکسور  مناطق شش گانه در این مسابقات شرکت داشتند.

حسین ثوری با اشاره به اینکه این مسابقات جنبه انتخابی نیز داشت، افزود: از این مسابقات تعداد ۲۰ تا ۲۵ نفر به اردوی نهایی تیم ملی فراخوانده می شوند.

هم چنین رئیس هیئت بوکس میاندوآب نیز درباره نتایج نهایی مسابقات گفت: در پایان این دوره از مسابقات منطقه ٦ به مقام قهرمانى رسید و مناطق ٤ و ١ به ترتیب به مقام هاى دوم و سوم رسیدند.

بهمن عزیزی اظهار کرد: شهرام جلالی از میاندوآب نیز بعد از به اردوی تیم ملی از این مسابقات راه یافت.

وی افزود: هفت بوکسور از آذربایجان غربی شامل سه نفر از میاندوآب، ۲ نفر از ارومیه و ۲ نفر از شهرستان های نقده و بوکان در این مسابقات حضور داشتند که محمد عزیزی از بوکان مقام اول، عرفان حاجى پور از  ارومیه، محمد کمالى از زنجان، حسین دانشور از  نقده  مقام دوم و رسول عبادى، شهرام جلالی، علیرضا نادمی از میاندوآب و وحید ابراهیمى از ارومیه مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

به گفته عزیزی نفرات اول و دوم این مسابقات در هر رده سنی به اردوی انتخابی تیم ملی راه یافته اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی در میاندوآب / منطقه ۶ قهرمان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..