تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی مازندران

ساعت: 10:38 منتشر شده در مورخ: 1397/05/19 شناسه خبر: 1396486

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد اسدی در گفت‌گو با خبرنگار ما گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه و خروجی مدل‌های هواشناسی از امشب با شکل گیری جریانات شمالی از سمت غرب استان شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه روز‌های روز‌های جمعه و شنبه ۱۹ و ۲۰ مرداد ماه هوای استان خنک‌تر می‌شود، افزود: دمای هوا با تقویت جریانات خنک در مناطق ساحلی و جلگه‌ای تا ۵ و در ارتفاعات تا ۱۰ درجه کاهش یافت.

اسدی گفت: در این مدت شاهد بارش‌های متناوب و رگباری باران و رعدوبرق و احتمال جاری شدن روان آب‌ها در مناطق کوهستانی و معابر درون شهری استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: با توجه به وقوع بارش رگباری بالاآمدن آب رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دریای خزر در این مدت مواج و طوفانی خواهد بود، گفت: دریا در این مدت برای شنا و تردد قایق‌های تفریحی مناسب نیست.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز گفت: شهروندان مازندرانی و مسافران شمال امروز و روز‌های ۱۹ و ۲۰ مردادماه از برپایی چادر و اقامت در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی سیل گیر خودداری کنند.

وی از همه نیرو‌های امدادی و خدماتی خواست: با آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی به ویژه در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..