تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار نقدی: امروز آمریکا می‌داند هیچ کاری از دستش برنمی‌آید/غربی ها به «روسپی‌»هایی که حجاب خود را برمی‌دارند می‌گویند «مخالف حجاب اجباری» / این واژه‌ها بار معنایی دارد؛ ما نباید از آنها استفاده کنیم

ساعت24-معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم همانطور که بچه‌ها در دفاع مقدس خط شکنی کردند، بسیجی کار کردند همین طور نیز در میدان رسانه حرکت و بر دشمن غلبه کنیم و این آخرین جنگ ما خواهد بود.

سردار محمدرضا نقدی پنجشنبه 18 مرداد ماه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان همدان، با بیان اینکه امروز خبرنگاران در خط مقدم جنگ با دشمن هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی بر دشمنان یک به یک آنان را خلع سلاح و توطئه‌هایشان را خنثی کرد و امروز آمریکا می‌داند هیچ کاری از دستش برنمی‌آید و حتی برای نجات اقتصاد خود به دست و پا افتاده‌اند. 

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران نباید دنباله ‌رو سیاه نمایی‌های شبکه‌های غربی دشمن باشند، ادامه داد: دشمن در بسیاری از مواقع واژه‌سازی می کند و رسانه‌های ما نیز بدون تحقیق و بررسی از همان واژه‌ها استفاده می‌کنند اما باید در نظر داشت این واژه‌ها بار معنایی دارد که به نفع دشمن است؛ به عنوان مثال به روسپی‌هایی که حجاب خود را برمی‌دارند می‌گویند مخالف حجاب اجباری و رسانه‌های ما نیز از همان استفاده می‌کنند این در صورتی است که این واژه‌ها حساب شده هستند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایدئولوژی اقتصاد جهانی آمریکا را شکست خورده دانست و افزود: آمریکایی ها 40 سال ایدئولوژی خود را به ما تحمیل کردند اما امروز همین افراد آن را زیر پا می‌گذارند همان‌هایی که تولید ملی را بی فایده می‌دانستند، پیشرفت و اقتصاد را در خدمات می‌دانستند همانان امروز در قطب مخالف خدمات قرار گرفتند و به تولید داخلی تکیه کرده‌اند.

نقدی اضافه کرد: آمریکا و اروپا که می‌خواستند اقتصاد جهانی و آزاد را به عنوان علم جا بیندازند امروز از ایدئولوژی خود عقب نشینی و از اقتصاد آزاد اعلام شکست کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید با خلاقیت ادبیات خود را بسازند و نباید دنباله رو واژه سازی دشمن باشند، بیان کرد: رسانه امروز میدان جنگ ما است و استفاده از واژه های دشمن رفتن روی میدان مین است دشمن در همه جا خلع سلاح شده و تنها چیزی که آن را نگه داشته به ستون و غوغای رسانه تکیه دادن است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پیروز و برنده شده اما در رسانه‌های آمریکا به گونه‌ای جلوه داده شده که ایران در حال شکست است، در حال حاضر جنگ، جنگ  رسانه‌ای است و نخستین قدم این است که جنگ را حس کنیم، دومین قدم تولید ادبیات و سومین قدم شناخت نقطه ضعف‌ها است.

نقدی اضافه کرد: امیدوارم همانطور که بچه‌ها در دفاع مقدس خط شکنی کردند، بسیجی کار کردند همین طور نیز در میدان رسانه حرکت و بر دشمن غلبه کنیم و این آخرین جنگ ما خواهد بود.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه ابزار شما رسانه ها کم است اماچون حرف شما حقیقت است بر دل می‌نشیند بنابراین نباید به توازن قوا نگاه کنیم بلکه باید سراغ نقاط ضعف دشمن برویم و حرف‌های پاک و فطری بزنیم چرا که به دل می‌نشنید و مردم ‌باور می‌کنند.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار نقدی: امروز آمریکا می‌داند هیچ کاری از دستش برنمی‌آید/غربی ها به «روسپی‌»هایی که حجاب خود را برمی‌دارند می‌گویند «مخالف حجاب اجباری» / این واژه‌ها بار معنایی دارد؛ ما نباید از آنها استفاده کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..