تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلاتان بهترین گل زندگی اش را به کدام تیم زد؟

زلاتان بهترین گل زندگی اش را به کدام تیم زد؟به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق تیم ملی سوئد تاکنون در بازی‌های مختلف ملی و باشگاهی ۵۰۰ گل به ثمر رسانده است. یکی از تماشایی‌ترین گل‌های زلاتان در بازی سوئد مقابل تیم ملی انگلیس به ثمر رسید که او توانست با یک ضربه قیچی برگردان زیبا دروازه حریف را باز کند.

زلاتان درباره گلی که مقابل انگلیس به ثمر رسانده بود گفت: گل‌های زیادی زده ام که در خاطره‌ها ماندگار شده اند، اما بهترین گل دوران فوتبالم گلی بود که به انگلیس زدم. پیش از آغاز بازی انگلیسی‌ها حرف‌های زیادی می‌زدند، اما من به آن‌ها هدیه‌ای دادم که تا پایان عمر آن را فراموش نمی‌کنند!

بیشتر بخوانیداظهار نظر عجیب زلاتان درباره گل زیبای رونالدو

انتهای پیام/

گل محبوب ابراهیموویچ در کدام بازی زده شد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلاتان بهترین گل زندگی اش را به کدام تیم زد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..