تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیاد‌های علمی دانشجویی در انجام خدمات سلامت بسیار کارایی دارد/ برنامه ریزی برای هدایت استعداد‌های درخشان حوزه علوم پزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت در اختتامیه دهمین المپیاد عوم پزشکی مطرح کرد؛

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و رئیس دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، در اختتامیه این المپیاد  با تشکر از دست اندرکاران این رویداد علمی گفت: شرکت دوستان و همکاران دانشجوی ما در المپیادها می تواند گفتمان علمی و بحث های مرتبط با این المپیاد را در فضای دانشگاهی گسترش دهد.

لاریجانی با بیان اینکه المپیادهای علمی بستر جدید آموزشی را در دانشگاه های علوم پزشکی کشور ایجاد کرده است، گفت: برنامه های آموزشی رشته های علوم پزشکی بیشتر بر روی موضوعات تخصصی حوزه علوم پزشکی تمرکز دارد و ما برای اینکه با بحث های جنبی آشنا شویم باید از روش های مختلف استفاده کنیم که یکی از این روش ها بستر المپیادهای علمی است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در ادامه گفت: خیلی از مباحث مطرح شده در المپیادهای علمی دانشجویی در انجام خدمات سلامت بسیار کارایی دارد، مباحثی مثل تصمیم گیری مبتنی بر شواهد، فلسفه پزشکی و کارآفرینی مباحثی است که در زندگی روزمره شما و در موفقیت شما در حیطه علوم پزشکی می تواند تاثیرگذار باشد.

المپیاد علوم پزشکی بسترسازی موفقیت های علمی  و شغلی دانشجویان

وی خطاب به دانشجویان اظهار داشت: امیدواریم این المپیاد بستری باشد برای اینکه بتوانید مطالعات بعدی خود را در حیطه هایی که روی آن کار کرده اید گسترش دهید.

رئیس دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی با اشاره به اینکه مطالب برای مطالعه در حیطه های جنبی علوم پزشکی بسیار زیاد است گفت: باید در کنار دانش پزشکی و مهارت های حرفه ای‌، توجه به نکاتی داشته باشیم که در زندگی ما تاثیرگذار است و با حقایقی آشنا شویم که در حرفه و زندگی مان به ما کمک کند.

لاریجانی ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان گفت: برنامه هایی برای هدایت استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی در دست پیگیری است، امیدواریم بسترهای دانشگاهی بتواند به شما کمک کند و دانشجویان استعداد درخشان در مسیر علمی و حرفه ای خود موفق تر باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیاد‌های علمی دانشجویی در انجام خدمات سلامت بسیار کارایی دارد/ برنامه ریزی برای هدایت استعداد‌های درخشان حوزه علوم پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..