تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 9 در برابر رقبا؛ فبلت سامسونگ چه برتری‌هایی دارد

جدیدترین عضو خانواده‌ی گلکسی نوت، در مقایسه با رقبای خود چگونه ظاهر می‌شود و چه برتری‌هایی نسبت به آن‌ها دارد.

شب گذشته سامسونگ با رونمایی از گلکسی نوت ۹، بازیکنی جدید را به رقابت گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار وارد کرد؛ محصولی که بعد از هفت سال، به‌واسطه‌ی قلم خود، همواره در معرض توجه قرار دارد.
کره‌ای‌ها همواره سعی داشته‌اند تا با اضافه‌کردن قابلیت‌هایی منحصربه‌فرد به سری نوت، مرز بین این خانواده و سری اس را حفظ کنند، بر همین اساس، آن‌ها امسال علاوه‌بر قلم اس‌پن، برای نخسیتن بار، ماژول رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی را به Galaxy Note 9 اضافه کرده‌اند؛ ترکیبی که می‌توان گفت در هیچ گوشی هوشمند دیگری وجود ندارد، به‌عنوان مثال، هواوی میت RS پورشه‌دیزاین از ۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه بهره می‌برد و وان‌پلاس ۶ در بالاترین حالت به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه مجهز شده است.

مقاله‌های مرتبط:

ویژگی متمایز دیگر گلکسی نوت ۹ که همواره اعضای خانواده‌ی Galaxy Note را همراهی کرده، قلم استایلوس آن است که این بار به‌واسطه‌ی ماژول بلوتوث کم‌مصرف خود، می‌تواند وظیفه‌ی یک ریموت کنترل را نیز برعهده بگیرد. اکنون می‌توان از قلم پرچم‌دار جدید سامسونگ به‌عنوان شاتر دوربین حین ثبت عکس‌های سلفی و گروهی یا کلید پخش و مکث فیلم استفاده کرد یا از آن برای جابه‌جا شدن بین اسلاید‌های پاورپوینت بهره برد؛ البته کره‌ای‌ها وعده‌ داده‌اند تا با انتشار کیت توسعه، مسیر را جهت اضافه‌کردن قابلیت‌های متنوع به اپلیکیشن‌های جانبی برای توسعه‌دهندگان هموار کنند.

گلکسی نوت ۹ از همان پردازنده‌ی به‌کاررفته در خانواده‌ی گلکسی اس ۹ برای تأمین توان پردازشی خود استفاده می‌کند؛ بنابراین عملکرد این گوشی هوشمند با پرچم‌دار سری اس تفاوت چندانی نخواهد داشت. کره‌ای‌ها با افزایش ۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی ظرفیتی باتری نسبت به نسل قبل و رساندن آن به ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، وعده‌ی استفاده از گوشی در تمام طول روز را می‌دهند. علاوه‌بر پردازنده‌ی یکسان، سامسونگ ماژول دوربین یکسانی را نیز در گلکسی اس ۹ پلاس و گلکسی نوت ۹ به‌کار برده است؛ اما ادعا می‌کند که به‌واسطه‌ی قابلیت‌های متنوع نرم‌افزاری، کاربران می‌توانند از نهایت توانایی‌های دوربین استفاده کنند. 

قابلیت دیگر گلکسی نوت ۹ که نمونه‌ی مشابه آن را تنها در گوشی‌های هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو دیده بودیم، نسخه‌ی بهبودیافته‌ی DeX است که اکنون می‌تواند بدون نیاز به هیچ داکی، تنها از طریق یک دانگل USB Type - C به HDMI و اتصال به مانیتور، گلکسی نوت ۹ را به یک کامیپوتر دسکتاپ بدل کند، خاطرنشان می‌کنیم که در این حالت، کماکان می‌توان از گوشی به‌صورت مستقل استفاده کرد یا از آن به‌عنوان ترک‌پد بهره برد. شما می‌توانید در جدول زیر مشخصات فنی Galaxy Note 9 را در برابر رقبای این محصول مشاهده کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 9 در برابر رقبا؛ فبلت سامسونگ چه برتری‌هایی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..