تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حج بهتر است یا کمک به فقرا؟ +فیلم

حج بهتر است یا کمک به فقرا؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛یکی از مسائلی که برخی از بندگان خدا درباره آن با یکدیگر اختلاف نظر دارند،موضوع رفتن به حج و کمک به فقرا بوده است.

به این صورت که عده ای می گویند بهتر است به جای زیارت خانه خدا دست نیازمندان را بگیریم و با پولی که می خواهیم در راه حج صرف کنیم گره ای از زندگی یک مستضعف باز نماییم و در مقابل گروهی نیز با این نظر مخالفند اما به راستی بهترین تصمیم در این زمینه چیست و کدام یک بر دیگری ارجحیت دارد؟

حجت الاسلام و المسلمین بهشتی در برنامه سمت خدا با شرح جزئیات به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخته است که در ادامه با هم می شنویم.

بیشتر بخوانید:بهترین کار برای تشکر از خداوند چیست؟ +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حج بهتر است یا کمک به فقرا؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..