تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام تا جدیدترین نسخه پیام‌رسان گپ

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود 7Zipper 3.10.11 – برنامه مدیریت آسان فایل های زیپ اندروید

امروزه حجم بسیار زیاد بعضی از فایل های کامپیوتری به قدری بالا هستند که برای استفاده از آنها ناچار به فشرده سازی آنها هستیم. نرم افزارهای بسیار گوناگونی در زمینه فشرده سازی ساخته شده اند که هر کدام مختص به سیستم عامل خاصی هستند. مثلا یکی از بهترین برنامه های فشرده سازی در سیستم عامل ویندوز، Winrar است. اما زمانی که صحبت از سیستم عامل اندروید می‌شود، یکی از معروف ترین و کاربردی ترین برنامه های فشرده سازی، نرم افزار 7Zipper  است. شما با این نرم افزار قادر خواهید بود که به راحتی فایل های فشرده بسازید و یا فایل های فشرده خود را مدیریت کنید.

دانلود 7Zipper 2.0 v2.6.8 بهترین برنامه مدیریت فایل های فشرده /////////////////

دانلود OfficeSuite 8 Pro + PDF 9.6.135 – نرم افزار قدرتمند آفیس برای اندروید

بدون اغراق یکی از بهترین نرم افزار های آفیس برای آندروید را باید OfficeSuite Pro + PDF دانست. توسط این برنامه می توان به ویرایش، مشاهده و اشتراک گذاری فایل های word، اکسل، پاورپوینت و همچنین اضافه کردن فایل های pdf به گوشی خود پرداخت.

امکان جستجوی فایل و همچنین فیلتر کردن برخی فرمت ها جهت یافتن سریعتر فرمت مورد نظر، از ویژگی های این برنامه است. OfficeSuite Pro همچنین از فرمت های ZIP، RTF و EML پشتیبانی می کند. با این برنامه امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ورد در Google Docs و نیز کار با ایمیل نظیر مشاهده و ارسال نامه با قابلیت چسباندن فایل، میسر است.

دانلود آفیس سوئیت 9.0.8800 OfficeSuite Pro + PDF برای اندروید ؛ قدرتمندترین آفیس اندروید با پشتبانی از زبان فارسی و PDF

دانلود VideoShow Pro – Video Editor 8.0.2 - برنامه ویرایش ویدیو برای اندروید

VideoShow یک نرم افزار قدرتمندرترین جهت ویرایش ویدیو در گوشی های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید. نرم افزار VideoShow در گوگل پلی حدود 3 میلیون بار دانلود شده است و توانسته نمره عالی 4.5 از را نیز کسب کند.

دانلود VideoShow - Video Editor 7.5.2؛ نرم افزار ویرایش فیلم قدرتمند

دانلود 3C Toolbox Pro 1.9.8.9 - مجموعه ابزار پیشرفته اندروید

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با یک نرم‌افزار  تمام نیازهای خود را  رفع کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به نصب کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد.

برنامه 3C Toolbox ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با نصب آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

دانلود WhatsApp Messenger 2.18.236 - جدیدترین و آخرین نسخه واتس اپ اندروید

پیام رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم افزارهای مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. توسط WhatsApp می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید.

WhatsApp Messenger

دانلود نسخه 0.17.0 دسکتاپ پیام‌رسان سروش؛ افزایش سرعت و دسترسی پیشرفته‌تر برای مدیران کانال‌ها

شبکه‌های اجتماعی این روز‌ها به همنشین کاربران تبدیل شده‌اند و البته کاربران هم به دنبال بهترین آن‌ها برای استفاده هستند. در این میان برخی شبکه‌های اجتماعی ایرانی هم به موفقیت‌های نسبی دست یافته‌اند. پیام رسان سروش نرم افزاری جذاب با امکانات و محیطی متفاوت است که در مدتی کوتاه توانسته است نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

تمرکز اصلی پیام رسان سروش در بخش کانال های عمومی قرار دارد. با ارائه خدماتی نظیر امکان بازخورد، ارسال نظر، متن و فایل به مدیران کانال ها و همچنین شرکت در نظرسنجی ها و مسابقات سعی در ارائه تجربه ای لذت بخش به مخاطبین خود دارد. امکاناتی که بعضا در نرم افزار تلگرام هم یافت نمی‌شود. دانلود پیام‌رسان سروش 1.8.0 برای اندروید و آی‌اواس

دانلود پیام رسان گپ 6.2؛ امکاناتی فراتر از ارتباط

پیام رسان گپ یکی از برترین پیام رسان های ایرانی است که علاوه بر داشتن امکانات ارتباطی همانند ارسال پیام، ویدئو، عکس و ... دارای قابلیت های بانکی و خرید از فروشگاه‌ها نیز هست. در ادامه به امکانات این پیام رسان می پردازیم.

دانلود پیام رسان گپ؛ امکاناتی فراتر از ارتباط

دانلود Sonic Dash 3.8.5.Go بازی سونیک برای اندروید

بازی های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی های سونیک معمولا جزو پرطرفدارترین بازی های انواع کنسول ها محسوب می‌شوند و Sonic Dash نیز از این قائده مستثنا نیست. این بازی با گیم پلی بسیار حرفه ای و گرافیکی خیره کننده، شما را به یک سرگرمی بی انتها دعوت می‌کند. در این بازی شما یک به یک مراحل را طی می‌کنید و با بالاتر رفتن مراحل ، آنها سخت تر خواهند شد.

دانلود اینستاگرام Instagram 58.0.0.0.32 - برنامه رسمی اینستاگرام برای اندروید

اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ،Hudson یا Sutro را روی عکس هایتان اعمال و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید. یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوری در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

دانلود اینستاگرام  ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios

 

دانلود Firefox Browser 61.0 مرورگر موزیلا فایرفاکس اندروید

مرورگر موزیلا فایرفاکس بدون اغراق یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های وب است. فایرفاکس با قابلیت تنظیمات اختصاصی و  محافظت پیشرفته از حریم خصوصی، در برابر هکر های اینترنتی نیز بسیار مقاوم است. قابلیت های متعدد و شخصی سازی موجب استقبال فراوان از این مرورگر است.

دانلود مرورگر محبوب فایرفاکس برای تلفن هوشمند برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام تا جدیدترین نسخه پیام‌رسان گپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..