تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گم شدن یک معلول ذهنی پس از تصادف

تورج قنبرزاده ۳۳ ساله معلول ذهنی ۱۲ روز پیش منزل را ترک کرده و هنوز به خانه برنگشته است و مادرش از هموطنان خواست در صورت اطلاع از فرزندش موضوع را به وی از طریق تماس با تلفن اطلاع دهند

گم شدن یک معلول ذهنی پس از تصادف و انتقال به بیمارستان

نامش قنبرزاده و 33 ساله است و در شهرستان ورامین زندگی می‌کند، او معلول ذهنی است و البته برادرش هم معلولیت ذهنی دارد اینها حرف‌های مادر تورج بود که سراسیمه خود را به خبرگزاری تسنیم رسانده بود و درخواست کمک برای پیدا کردند فرزندش داشت.

اشک‌های مادر در فراق و دوری فرزندش قطع نمی‌شد و با همان حال عکس‌های تورج را به دست گرفت و گفت: 6 مرداد فرزندم صبح از خانه بیرون آمده و از آن زمان تا به امروز به خانه برنگشته است.

وی در خصوص ماجرای گمشدن فرزندش بیان کرد: تورج 33 ساله است و معلول ذهنی است اما من هیچ وقت حاضر نبودم فرزندم را به مراکز بهزیستی بفرستم و علی رغم اینکه وی و برادرش هر دو معلول ذهنی هستند اما نزد خودم، همسرم و دو فرزند دیگرم زندگی می‌کنند. تورج از 6 مرداد خانه را ترک کرد و پس از پیگیری‌ها مشخص شد که همان روز تصادف کرده و به بیمارستان امام حسین (ع) تهران منتقل شده است.

این مادر گفت: بر اساس فیلمی که از ورود پسرم به بیمارستان موجود است وی دقایقی بعد بیمارستان را ترک و تا به امروز مشخص نیست فرزندم کجاست.

وی گفت: البته موضوع را به کلانتری و پلیس آگاهی هم اطلاع داده‌ام و عکس فرزندم را در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و مکان‌های عمومی نصب کرده‌ام.

تورج قنبرزاده معلولیت ذهنی داشته و فاقد کارت شناسایی است و از تمام هموطنانی که از وی اطلاعی دارند درخواست می‌شود با این شماره تلفن‌ها 09332950189-09334580239-02136254677 تماس بگیرند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گم شدن یک معلول ذهنی پس از تصادف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..