تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت معنادار مودریچ در فیس‌بوکِ رئال

ورزش سه: در چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد انتقال مودریچ به اینتر منتشر شده اما حتی بعد از حضور او در تمرینات رئال هم این شایعات به پایان نرسید. گفته می شد او قرار است برای ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو با فلورنتینو پرز جلسه ای برگزار کند اما این اتفاق رخ نداد.

از سوی دیگر، اکنون صفحه فیس بوک رسمی رئال، با انتشار عکس کاور جدید با حضور تونی کروس، مارسلو، سرخیو راموس، کریم بنزما و گرت بیل، سر شایعات در مورد جدایی مودریچ افزوده است.

مودریچ در جام جهانی نمایش های درخشانی داشت و به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شد و با جدایی کریس رونالدو، اکنون یکی از ستاره های اصلی رئال محسوب می شود و به همین دلیل، غیبت او در این عکس، نمی تواند چندان عادی تلقی شود.

غیبت معنادار مودریچ در فیس‌بوکِ رئال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت معنادار مودریچ در فیس‌بوکِ رئال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..