تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت روی صحنه تئاتر!

وحشت روی صحنه تئاتربه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش "اعتقاد" اثری به نویسندگی و کارگردانی «مانی مهدی پور» است که با بهره گیری از حرکات فرم تلاش کرده تا اثری متفاوت را در ژانر وحشت تولید کند.

این نمایش با بهره گیری از فضای خاص تماشاخانه دا به عنوان عنصری دراماتیک و استفاده از نور تلاش کرده تا فضای ترس و دلهره ایجاد کند.

تقی آزموده، آوا فیروزی، مبینا امین دهقان، رومینا پناهی، ساغر اسماعیلی، حسین نیازی، جواد اسلامی، علی رضا دنیا دیده و مانی مهدی پور بازیگران نمایش "اعتقاد" هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

دستیار دوم کارگردان: پیمان گودرزی، موسیقی: بهراد ضحاکی، امیر محمد اسحق بیگی، نور: عرفان میرحیدری، مدیر صحنه: عرفان میرحیدری، منشی صحنه: دانش مظفری راد.

این نمایش تا ۲۲ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در خانه نمایش دا اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نمایشی در ژانر وحشت روی صحنه می رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت روی صحنه تئاتر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..