تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل ۸ ساله‌ای که پا ندارد!

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: «Daisy-May Demetre» مدل و ژیمناست 8 ساله ای ست که در انگلستان زندگی می کند. عکس او اخیرا به عنوان مدل کمپین کودکان روی جلد مجله «River Island» چاپ شده است.

مدل ۸ ساله‌ای که پا ندارد!

این ستاره دنیای مد و فشن هر دوی پای خود را به علت بیماری همودیالیز در سن 18 ماهگی از دست داد. علارغم این بیماری، او به طور مدام به همراه پدرش به باشگاه های ورزشی می رفت و فوتبال بازی می کرد.

پدر او در این مورد می گوید: «وضعیت دیسی واقعا ناامید کننده بود. پاهای او به درستی رشد نکردند. یکی از پاهای او شبیه توپ و دیگری آویزان شده بود. از این رو ما تصمیم گرفتیم که او را عمل کنیم. عمل او 8 ساعت به طول انجامید و در نهایت با گذاشتن پروتزی در پاهای او با موفقیت به پایان یافت.

مدل ۸ ساله‌ای که پا ندارد!

مدیر مجله «River Island» در مورد دیسی می گوید: «ما برای معرفی کلکسیون جدید ورزشی مان، احتیاج به مدلی پرانرژی و ورزشکار داشتیم.

علاوه بر مدل مجلات، دیسی در شوهای مد و فشن نیز شرکت می کند. به عنوان مثال او در هفته مد لندن به روی دفیله راه رفت. به گفته پدرش، او دوست دارد کاری را انجام دهد که دیگران توانایی آن را ندارند. او واقعا الهام بخش و پر از انرژی ست. هیچ چیز نمی تواند مانع از پیشرفت او شود. من مطمئنم که او به زودی یکی از تاثیرگذارین ستاره ها در صنعت مد و فشن خواهد شد.»

مدل ۸ ساله‌ای که پا ندارد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل ۸ ساله‌ای که پا ندارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..