تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه انواع نوشیدنی با طالبی

نی‌نی‌سایت: طالبی در فصل گرما به‌قدری طرفدار دارد که به آن پادشاه میوه‌های تابستان گفته می‌شود! این میوه بومی کشورهای ایران، هند و آفریقا است اما در سرتاسر جهان به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با مصرف این میوه شگفت‌انگیز و نوشیدنی‌های خوشگوار تهیه شده از آن می‌توانید بدن خود را در برابر انواع عفونت‌ها و بیماری‌ها بیمه کنید. نوشیدنی‌ها و اسموتی­های خنکی که در ادامه با طرز تهیه آن‌ها آشنا می‌شوید، گرمای طاقت‌فرسای روزهای تابستان را از بدن بیرون کرده و آن را با حس شیرین سرزندگی جایگزین می‌کند.

این شما و این طرز تهیه نوشیدنی با طالبی:

اسموتی طالبی و موز، نوشیدنی خوشمزه تابستانی

اسموتی یک شروع عالی برای صبح و انتخابی مناسب برای میان‌وعده‌ها به شمار می‌آید. اگر موزهای رسیده و لک‌دار در یخچال دارید و نمی‌دانید با آن‌ها چه­کار کنید، تهیه این نوشیدنی خوش‌مزه تابستانی با طالبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مواد لازم

موز: 225 گرم پودر دارچین: یک چهارم قاشق چایخوری ماست: 150 میلی‌لیتر طالبی: 225 گرم عسل: 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه انواع نوشیدنی با طالبی

روش تهیه:

1. طالبی خرد شده را از قبل در یخچال یا فریزر قرار دهید تا خنک شود.

2. سپس تمامی مواد را در مخلوط‌کن ریخته تا یکدست شوند.

3. این نوشیدنی را می‌توانید با تکه‌های موز یا طالبی و پودر دارچین تزئین کنید.


یخ‌ در بهشت طالبی و زنجبیل، نوشیدنی خوشمزه تابستانی

کمتر کسی پیدا می‌شود که به یخ در بهشت و آب طالبی به طور جداگانه علاقه نداشته باشد؛ چه برسد به اینکه این دو خوراکی با هم ترکیب شوند و مقداری زنجبیل و نعنا به آن‌ها اضافه شود. این نوشیدنی حس مطبوعی از خنکی را در شما ایجاد می‌کند!

مواد لازم

طالبی: 1.5 کیلوگرم زنجبیل: 1 قاشق غذاخوری رنده شده نعنا تازه: 4 برگ شکر: 1 قاشق غذاخوری آب: یک چهارم پیمانه نمک: یک ششم قاشق چای‌خوری

طرز تهیه انواع نوشیدنی با طالبی

روش تهیه

1. در یک قابلمه کوچک، شکر، آب و نمک را مخلوط کرده و برای 2 تا 3 دقیقه به جوش آورید تا شکر کامل در آب حل شود.

2. سپس قابلمه را از روی حرارت برداشته و سایر مواد به‌جز طالبی را به آن اضافه کنید.

3. اجازه دهید مخلوط کاملاً سرد شود.

4. در این حین طالبی را پوست‌گیری و خرد کنید.

5. حال مخلوط بالا را به اضافه طالبی در مخلوط‌کن ریخته تا یکدست شوند.

6. ترکیب نهایی را در ظرف فلزی ریخته و آن را برای 8 ساعت در فریزر قرار دهید.

7. موقع سرو، مواد یخ‌زده را با کشیدن قاشق روی آن در لیوان بریزید.

8. سپس لیوان را با سودا پر کنید.

9. این یخ در بهشت را می‌توانید با تکه‌های میوه یا برگ نعنا یا برش لیموترش تزئین کنید.


اسموتی تابستانی طالبی و آووکادو، یک نوشیدنی متفاوت

این اسموتی تابستانه، کم‌کالری بوده و حاوی میزان زیادی پروتئین است. بنابراین برای ورزشکاران نیز انتخابی مناسب محسوب می‌شود. اگر به باشگاه رفته و یا پیاده‌روی داشته‌اید، این نوشیدنی را 45 دقیقه بعد از ورزش مصرف کنید تا از اثرات اعجاب‌انگیز آن بهره‌مند شوید!

مواد لازم

طالبی: نصف یک طالبی کوچک آب لیموی تازه: 1 قاشق غذاخوری ریحان: 6 برگ بزرگ آووکادو: یک چهارم آب: 1 پیمانه یخ: نصف پیمانه وانیل: یک سوم قاشق چای‌خوری

طرز تهیه انواع نوشیدنی با طالبی

روش تهیه


کافی است تمام مواد را در مخلوط‌کن ریخته و ترکیب کنید! برای تزئین نیز می‌توانید روی نوشیدنی، برش لیمو یا برگ ریحان قرار دهید.


 اسموتی طالبی و کیوی، نوشیدنی خنک تابستانی

کیوی سرشار از ویتامین C است و به پیشگیری از انواع بیماری‌ها و سرطان‌ها کمک می‌کند. همراه شدن این میوه با طالبی و لیموترش در این اسموتی تابستانی، آن را به بمب ویتامین C تبدیل کرده است!

مواد لازم

طالبی: 2 پیمانه یخ: 2 پیمانه کیوی: 1 و یک چهارم پیمانه پوست گرفته و خرد شده برگ نعنا: 10 عدد تازه آب لیموی تازه: 1 قاشق غذاخوری عسل: 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه انواع نوشیدنی با طالبی

روش تهیه

تمام مواد را در مخلوط‌کن ریخته تا یکدست شوند. سپس آن را در 2 لیوان تقسیم کرده و با تکه‌های کیوی یا لیمو و نعنا تزئین کنید.


نوشیدنی آرامش بخش طالبی و زردآلو

این نوشیدنی برای شروع یک روز تابستانی پراسترس و یا پایان دادن به این روز، انتخاب بسیار مناسبی است. بابونه موجود در این اسموتی، آرام‌بخش بوده و به رفع اضطراب کمک می‌کند. تخم کتان موجود در آن نیز امگا 3 مورد نیاز بدن را تأمین کرده و باعث کاهش انواع التهاب در بدن می‌شود.

مواد لازم

اسفناج تازه: 50 گرم زردآلو: 2 عدد هسته گرفته‌شده گل بابونه: 1 قاشق غذاخوری آب: 1 پیمانه طالبی: 100 گرم آب لیموی تازه: نصف قاشق غذاخوری تخم کتان: 1 قاشق غذاخوری یخ: 1 پیمانه

طرز تهیه انواع نوشیدنی با طالبی

روش تهیه

گل بابونه را در نصف استکان آب جوش ریخته و اجازه دهید کاملاً سرد شود.

سپس تمام مواد را به همراه گل بابونه و آبی که در آن قرار دارد در مخلطو‌کن ریخته و ترکیب کنید. البته بابونه را می‌توانید به‌صورت خشک و بدون قرار دادن در آب جوش نیز در این اسموتی مورداستفاده قرار دهید.

نکته‌: در تهیه این نوشیدنی‌ها می‌توانید به‌جای طالبی از گرمک یا ملون نیز استفاده کنید. اما باید توجه داشته باشید که طالبی طعم بیشتر و قوی‌‌تری به نوشیدنی می‌بخشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه انواع نوشیدنی با طالبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..