تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با بدبو ترین‌های جهان آشنا شوید +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛تحقیقات و مطالعات دانشمندان پورتال علمی ScienceAlert پنج بوی ناخوشایند در جهان را بر پایه شدت بوی بد رتبه بندی کرد.

با بدبو ترین های جهان آشنا شوید+تصاویر


رتبه اول بدترین بوی جهان مربوط به بوی سولفید هیدروژن است که آن را در تخم مرغ فاسد شده و همچنین اورانیوم می شود استشمام کرد.

با بدبو ترین های جهان آشنا شوید+تصاویر


دومین رتبه متعلق است به میوه خارگیل که در متون طب سنتی دوریان گفته می شود.خارگیل میوه بومی اندونزی و مالزی است که به دلیل بوی نامطبوعی که دارد ورود آن به هواپیما و برخی هتل ها ممنوع است و اخیرا دانشگاه استرالیا بخاطر این میوه تخلیه شد. بوی میوه خارگیل ترکیبی از 44 آروماتیک فعال و مخلوطی از بوهای متفاوت است که از بوی تخم مرغ گندیده تا کارامل را شامل می شود.

با بدبو ترین های جهان آشنا شوید+تصاویر


زنبق بدبو بزرگترین گل در جهان است که اولین بار در جزیره سوماترا کشف شد.این گل دارای بوی نامطبوعی چون گوشت فاسد است و به همین دلیل باعث جلب مگس ها به سوی خود می شود.این گل نیز در رتبه سوم بدبوهای جهان قرار گرفت.

با بدبو ترین های جهان آشنا شوید+تصاویر


پنیر فرانسوی ویو بلون که از شیر غیر پاستوریزه گاو تهیه می شود نیز در رتبه چهارم است.

با بدبو ترین های جهان آشنا شوید+تصاویر

مورچه خوار ابریشمی در رتبه پنجم این لیست است و به نظر دانشمندان بویی که این حیوان در هنگام احساس خطر و برای دفاع از خود در مقابل حیوانات و یا شکارچیان از خود پخش می کند چند برابر بدتر از بوی سمور است.

انتهای پیام/

بدترین بوهای جهان را بشناسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با بدبو ترین‌های جهان آشنا شوید +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..