تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگاه آموزش ساخت کاغذ ابری برگزار می‌شود

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارگاه آموزش ساخت کاغذ ابری به زودی در موزه خوشنویسی برگزار خواهد شد که در آن مریم منصوری، کارشناس ارشد نسخه‌شناسی و مرمّت نسخ خطّی و کتاب‌آرایی به ارائه دو بحث نظری و عملی می پردازد.

در مباحث نظری آشنایی با تاریخچه کاغذ ابری، کاربردهای قدیم و جدید، مواد و ابزارها و اسامی طرح ها به شرکت کنندگان ارائه می شود و در فنون عملی شیوه ساخت و ابزارها، انواع لعاب و طرز تهیه آنها، انواع رنگ و آماده‌سازی آنها و شیوه اجرای طرح‌ها معرفی می شود.

کاغذ ابری یکی از مهمترین ابزارها برای خوشنویسی است.

گفتنی است؛ این کارگاه در موزه خوشنویسی برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگاه آموزش ساخت کاغذ ابری برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..