تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی مادر با موبایل؛ غرق شدن دوقلوها در چند قدمی ساحل!

بازی مادر با موبایل ؛ غرق شدن دوقلوها در چند قدمی ساحل! + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو خواهر دوقلو در حالی کنار ساحل دریا غرق شدند که مادر آنها در چند قدمی ساحل مشغول بازی با تلفن همراه خود بود. مادر دو قربانی سرگرم بروزرسانی صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی بود که ناگهان متوجه مفقود شدن دو فرزنش شد.

جسد " پی یوآنجی " و " پی یوآنتونگ" روز بعد توسط پلیس در ساحل پیدا شد. آنها در حال سپری کردن تعطیلات در ساحل معروف " کینگدائو"  در شرق چین بودند که این حادثه رخ داد. این خانواده که اهل پکن بودند پس از حدود 7 ساعت رانندگی به این ساحل رسیده بودند.

بازی مادر با موبایل ؛ غرق شدن دوقلوها در چند قدمی ساحل! + تصاویر

بیشتر بخوانید: رویت موجود آدم نمای عجیب در جنگل های کانادا! +فیلم 

بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی چین مادر قربانیان اذعان کرد که در لحظه وقوع حادثه سرگرم بازی با تلفن همراه خود بود. او در یک مصاحبه گفت : " من گاهی به تلفن همراهم و گاهی به دخترانم که کنار ساحل در حال شن بازی بودند نگاه می کردم. هنگامی که در حال بروز رسانی صفحه شخصی ام در وی چت بودم ناگهان متوجه شدم آنها ناپدید شده اند."

بروز این حادثه با انتقادهایی از مسئولان محلی چین همراه بود. یکی از روزنامه های چین بی توجهی مسئولان محلی به کنترل سواحل را علت وقوع چنین حوادث تلخی دانست. این روزنامه از این مسئولان خواست تا توجهی بیشتری به سواحل آزاد داشته باشند.

انتهای پیام/

غرق شدن دردناک دو دختر در چند قدمی مادر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی مادر با موبایل؛ غرق شدن دوقلوها در چند قدمی ساحل!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..