تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی بزرگترین باتری را برای Mate 20 Pro می‌سازد

هوآوی بزرگترین باتری را برای Mate 20 Pro می‌سازدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی در تبلیغات جدیدی که انجام داده است، ظرفیت باتری موجود در Mate 20 Pro را به عنوان نکته کلیدی بازاریابی این گوشی قرار خواهد داد. بر اساس این تبلیغات، Mate 20 Pro قرار است یک باتری با ظرفیت بیشتر از گوشی‌های قبلی این شرکت داشته باشد.

همانطور که از تصویر منتشر شده از طرف این شرکت مشخص است، پرچمدار بعدی هوآوی که به بازار معرفی خواهد شد، از نظر ظرفیت باتری از پرچمداران قبلی هوآوی، Mate 10 Pro و P20 Pro بالاتر خواهد بود. هر دو مدل پرچمدار قبلی شرکت چینی تولیدکننده اسمارت‌فون دارای باتری‌های 4000 میلی‌آمپری بودند در نتیجه انتظار می‌رود که باتری بعدی ظرفیتی بیش از این داشته باشد. احتمال بسیار قوی وجود دارد که باتری نسل بعدی هوآوی 4100 میلی‌آمپر ظرفیت داشته باشد.

نکته عجیبی که در این تبلیغات دیده می‌شود این است که باتری Mate 10 Pro که ظرفیتی مشابه P20 Pro دارد، از باتری P20 Pro کوچکتر نشان داده شده است. البته جای این امید باقی است که این تنها ترفندی است که تیم بازاریابی هوآوی برای تبلیغ پرچمدار جدید خود در نظر گرفته است.

در باره این گوشی گفته می‌شود Mate 20 Pro قرار است با چیپست پردازنده Kirin 980 که آخر این ماه در نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد، تولید شود. شبیه P20 Pro هوآوی قصد دارد این گوشی را با دوربین سه‌گانه بسازد. در مورد نمایشگر Mate 20 Pro هم حدس زده می‌شود که این گوشی با نمایشگر خمیده OLED تولید شود. شاید نمایشگرهای نسل بعدی این کمپانی را سامسونگ تولید کند.

هوآوی بزرگترین باتری را برای Mate 20 Pro می‌سازد

انتهای پیام/

هوآوی در صدد تولید گوشی‌هایی با باتری‌های بزرگتر است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی بزرگترین باتری را برای Mate 20 Pro می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..