تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدران و مادران، نسبت به مقدمات غیر لازمِ ازدواج سختگیری نکنند

ریحانهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز اول ذی‌حجه که امسال برابر با ۲۲ مرداد شده، سالروز ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها است به همین مناسبت در طی این روزها کانال ریحانه که از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب است بخشهایی از سخنان ایشان در خصوص ازدواج ساده را منتشر می‌کند.

 در ادامه مطلب منتشره‌ی اخیر این کانال را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نگذارید دوباره به خانه اول برگردیم‌ 

رهبر انقلاب: ازدواج‌ها در دوران انقلاب و به برکت آن آسان شد؛ چون تشریفات و سختگیری‌ها کم شد. نگذارید دوباره به خانه‌ی اول برگردیم. پدران و مادران، نسبت به مقدمات غیر لازمِ ازدواج سختگیری نکنند؛ جوانان که سختگیری‌ای ندارند.

ریحانه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدران و مادران، نسبت به مقدمات غیر لازمِ ازدواج سختگیری نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..