تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای جلوگیری از سقط مجدد، چه باید بکنم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من دو تا سقط هفته 6 داشتم.اولی پوچ دومی صدا قلب رو شنیدم ولی چند روز بعد قلبش ایستاد. با توجه به اینکه من بدون دارو پریود نمی شدم و تنبلی تخمدان داشتم،حدس پزشک مناسب نبودن تخمک برای بقای بارداری بود.البته یکسری آزمایش ژنتیک و پاتوبیولوژی جنین و خودمون رو انجام دادیم که مشکلی نبوده. الان سومی رو باردارم و دکتر ا اس ا و هپارین داده و دوفاستون.الان می خوام بدونم چون بعضی دکتر ها فقط3 ماه بعضی ها 9ماه میگن امپول ادامه بدیم،دلیل اختلاف نظر چیه؟ازمایش و بررسی خاصی باید انجام شه که نشون بده مدت مصرف چقدره؟ 

پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:

دوست عزیز بسته به وزن و وضعیت عملکرد تخمدان خانم باردار میزان ماه های تزریق این دارو طبقه بندی می شود. در حال حاضر با توجه به شرایط شما مصرف هر 3 داروی تجویزی الزامی است.
با رشد جنین و بررسی وضعیت رحم شما پزشک برای قطع دارو یا ادامه آن تصمیم می گیرد.
این اختلاف نظر به دلیل تفاوت شرایط بدن بیماران از نظر بقایای بارداری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای جلوگیری از سقط مجدد، چه باید بکنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..