تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقدها باید منصفانه باشد/نباید در زمین دشمن بازی کرد

فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: رسانه ها از ملتهب کردن جامعه بپرهیزند هرچند در عملکرد مسئولان ضعف و نقد زیادی هست و دشمنان هم به دنبال شکاف و شکستن اتحاد مردم با نظام است .

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد بود ضمن تبریک روزخبرنگار و گرامی داشت یاد شهدای رسانه گفت: خبرنگاران هم در کنار سایر مردم و نیروهای مسلح برای حفظ انقلاب شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است.
سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل طاهرخانی در ادامه اظهار داشت: خبرنگاران آیینه تمام نمای جامعه و رابط مسئولان و جامعه هستند تا نیازهای مردم به مسئولان برسد و عملکردهای آن نیز برای مردم تبیین شود.
وی در ادامه افزود: رسانه ها از ملتهب کردن جامعه بپرهیزند هرچند در عملکرد مسئولان ضعف و نقد زیادی هست و دشمنان هم به دنبال شکاف و شکستن اتحاد مردم با نظام است .
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز در ادامه اظهار داشت: دشمن از ابتدای انقلاب با تحریم،جنگ ۸ ساله و تحریم های امروز،ترورهای فراوان برای براندازی و ساقط ساختن انقلاب سنگ تمام گذاشتند.
این مسئول تبین کرد: هدف رسانه باید نقد منصفانه باشد و نباید در زمین دشمن بازی کرد. در چند روز گذشته تجهیزاتی که مورد نیاز اتاق عمل ماست در انبارها احتکار کرده بودند که بیش از چند ده میلیارد تومان برآورد می شود و از نظر بهداشتی زیر صفر بود.
طاهرخانی تصریح کرد:  رانت اطلاعاتی در این احتکار نقش اصلی را ایفا می کردند و با آگاهی کامل دست به این عمل زدند که با تهدیدات عوامل سودجوهمراه بوده است.اما دادستان، اطلاعات سپاه با کار انقلابی خود پیگیری های لازم را انجام دادند.
وی گفت: اگر خودمان به خودمان لطمه نزنید دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.رسانه ها باید نقش مهمی در آگاه سازی مردم سنگ تمام بگذارند.یا در بحث ارز بسیاری نا آگاهانه اقدام به خرید ارز کردند و در خانه ز کردتد تا ریالی گران شود اما باید آگاه کنیم که نباید در زمین دشمن  بازی کنیم.
این مسئول  اضافه کرد: با کارهای اطلاعاتی صورت گرفته انبار لوازم خانگی که احتکار مایحتاج مردم را انجام داده بودند شناسایی و به مراجعه قضایی معرفی شدند که ارزش ریالی آن ۱۷ میلیارد تومان است.
وی در پایان گفت: مردم به گردن مسئولان حق دارند و حزب بازی از آفت های جامعه است، سپاه برای مردم و با مردم است و برای حفظ امنیت و رفاه مردم جان خود را هم تقدیم خواهیم کرد.
وی در پایان ضمن اشاره به یادواره شهدای شهرستان البرز در سالن یادگار امام در ۲۵مهرماه برگزار خواهدشد و هدف از این برنامه انتقال فرهنگ جهاد و شهادت است.
1002/پ30/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقدها باید منصفانه باشد/نباید در زمین دشمن بازی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..