تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعد الحریری: مشکل تشکیل دولت لبنان در داخل است

سعد الحریری نخست وزیر لبنان تاکید کرد که مشکل تشکیل دولت در این کشور، داخلی و مربوط به سهم خواهی احزاب است.

به گزارش بولتن نیوز، نخست وزیر لبنان با اعلام اینکه مشکل تشکیل دولت مربوط به مسائل داخلی است، ابراز امیدواری کرد که همه گروه ها و احزاب به لبنان فکر کنند.

سعد الحریری بعد از دیدار با نبیه بری رئیس مجلس لبنان گفت: ما در شرایط اقتصادی و منطقه ای دشواری به سر می بریم و باید وارد عمل شویم و در همین راستا دیدارهایی را ترتیب خواهیم داد و امیدواریم که مسائل برای تشکیل دولت طی چند روز آینده حل و فصل شود.

گفتنی است، میشل عون رئیس جمهوری لبنان، سعد حریری نخست وزیر کنونی را برای تشکیل دولت جدید پس از انتخابات پارلمانی اخیر نامزد کرده است.

فراکسیون «وفاداری به مقاومت» وابسته به حزب الله لبنان هر چند هیچ فردی را برای تشکیل دولت نامزد نکرد، اما محمد رعد رئیس این فراکسیون تاکید کرده است با فردی که اکثریت را برای تشکیل دولت جدید به دست آورد، همکاری خواهد کرد که  اشاره وی به سعد حریری است.

حزب الله و متحدانش بیشترین کرسی‌های انتخابات پارلمانی  اخیر را کسب کردند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعد الحریری: مشکل تشکیل دولت لبنان در داخل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..