تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوي نساجي مازندران و پارس جنوبی جم در قائمشهر

لیگ برتر فوتبال

نساجي مازندران بازي برده را با تساوي عوض كرد.

تساوي نساجي مازندران  و پارس جنوبی جم در شمالبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، در هفته سوم ليگ برتر فوتبال كشور دو تيم نساجي مازندران و پارس جنوبي جم در حالي به مصاف هم رفتند كه بازگشايي فاز جديد ورزشگاه، تماشاگران قائمشهري را راحت تر از هر بازي ديگر به ورزشگاه و سكوهاي استاديوم شهيد وطني رساند.
ديدار با سوت داور پيام حيدري آغاز شد و ٥دقيقه اي از بازي نگذشته بود كه شوت محمدعباس زاده از روي ضربه ايستگاهي تير دروازه پارسي ها را به لرزه در آورد تا نويد بخش يك ديدار جذاب باشد.
عباس زاده، گلزن نخست مازندراني ها بيكار نماند و طلسم گل نزدن در دو هفته ابتدايي را با ضربه پنالتي دقيق تور دروازه جنوبي ها را لرزاند تا نتيجه ١ بر صفر شود و ورزشگاه را غرق در شادي كرد.
نيمه نخست اين ديدار با همان نتيجه ١ بر صفر به پايان رسيد.
نيمه دوم اين ديدار با حملات زهردار تيم مهمان آغاز شد و دقيقه ٥٣ شماره ١٠ ابراهيم صالحي كار را با يه بغل پاي دقيق به تساوي كشاند.
حملات پر تعداد نساجي در نيمه دوم و پس از دريافت گل ثمره اي نداشت و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

نساجي با اين تساوي ٢ امتيازي شد و در هفته چهارم پنجشنبه ٢٥ مرداد در خوزستان به مصاف فولاد می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوي نساجي مازندران و پارس جنوبی جم در قائمشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..