تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف گذاری ۴ ساله برای گردشگری سیستان و بلوچستان

هدف گذاری ۴ ساله برای گردشگری سیستان و بلوچستان هم رسانی irna.ir گردشگری سیستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در مراسم رونمایی از سند گردشگری استان گفت: «این سند برای چهار سال تدوین و پیش بینی شده تا با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و دستگاه های محلی مطابق برنامه ریزی تا سال ۱۴۰۰، استان جزو ۱۰ مقصد برتر گردشگری داخلی و پنج مقصد گردشگری خارجی باشد.» علیرضا جلالزایی درباره طرح های اجرا شده در قالب گردشگری بیان کرد: «۲۳ کمپ گردشگری بین راهی در استان در دست ساخت است که عملیات اجرایی آن از سال ۸۸ آغاز شده و پیشرفت فیزیکی آن ۳۵ درصد است.

از این تعداد عملیات ساخت هفت طرح در قالب واگذاری انجام می شود، موانع پیش رو و بحرانی شدن روند پروژه ها دلیل واگذاری آن توسط ماده ۲۷ است . تعداد واحدهای بهداشتی ۱۸۷ متری استان ۱۱ مورد است که از سال ۸۸ ساخت آن آغاز شده و پیشرفت فیزیکی این طرح ها ۱۰۰ درصد است، ۹ پروژه نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.»

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

دیدگاه شما

1

در دیگر رسانه ها

در روزهای اخیر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف گذاری ۴ ساله برای گردشگری سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..