تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ تیراندازی خراسان رضوی در مشهد

برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ تیراندازی خراسان رضوی در مشهدنقدیان مسئول برگزاری مسابقات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت: این مسابقات در قالب لیگ و با حضور 250 شر کت کننده که به صورت تیمی با یکدیگر رقابت میکنند برگزار می شود.

وی در خصوص صلاحیت شرکت کننده‌ها در لیگ تیراندازی استان اظهار داشت: شرکت کننده‌های ما از تیرانداز‌های برتر استان هستند که از شهرستان‌های مختلف در مسابقات شرکت می کنند.

مسئول برگزاری مسابقات  در رابطه با اعلام نتایج مسابقات گفت: نتایج هر هفته از مسابقات تا دو ساعت بعد از انجام مسابقه اعلام خواهد شد و قهرمان لیگ هم در پایان لیگ یعنی حدود 9 ماه آینده مشخص می شود.

انتهای پیام//ع.ع

مسابقات لیگ تیراندازی خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ تیراندازی خراسان رضوی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..