تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر ابلاغ شورای نگهبان درخصوص مصوبه منع بکارگیری بازنشسته ها هستیم / تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در نشست هیات دولت

لایحه مدیریت یکپارچه ۲۵ سال است که به نتیجه نرسیده است/تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در نشست هیات دولتشهردار تهران گفت: باید صبر کنیم تا شورای نگهبان نظر خود را در خصوص مصوبه منع بکارگیری بازنشسته ها اعلام کند. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ افشانی شهردار تهران در نشست خبری اجلاس شهرداران کلانشهر‌ها در مشهد گفت: دستگاه‌های دولتی علاقه‌مند به کاهش تصدیگری خود از دستگاه‌های خدماتی نیستند و از سوی دیگر بسیاری از این شرکت‌ها زیان ده هستند و شهرداری‌ها

نمی‌توانند آن‌ها را تحویل بگیرند.

وی در زمینه قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز گفت: این قانون در شورای نگهبان در دست بررسی است و پس از ابلاغ مشخص می‌شود که شامل چه کسانی خواهد شد.

شهردار تهران از تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در نشست هیات دولت خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شهرفروشی و تخریب شهرها، دولت هفته گذشته لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها را تصویب کرد و امیدوارم مجلس نیز این لایحه را به تصویب برساند که با تحقق این مهم درآمد شهرداری‌ها افزایش می‌یابد، زیرا در لایحه دولت مقرر شد 50 درصد درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده متعلق به شهرداری‌ها باشد.


افشانی اظهار داشت: در این لایحه دولت با نگاه مثبت سهم شهرداری‌ها را افزایش داد و مجلس نیز پیگیر مسائل حوزه شهری است و دشواری‌های مدیریت شهری را می‌داند.


وی گفت: مهمترین شاخصه زیست پذیری شهرها، ایمنی شهر است، بافت‌های ناکارآمد از ایمنی لازم برخوردار نیستند و با زلزله 6 ریشتری خسارت هنگفتی وارد می‌شود.


شهرداری تهران افزود: بازآفرینی بافت‌های ناکارمد شهری در سال جاری مورد تاکید دولت است، باید خدمات عمومی در بافت‌های ناکارآمد شهری ارائه شود تا مشوق لازم برای نوسازی به وجود آید.


افشانی در باره بدهی دولت به شهرداری‌ها نیز اظهار داشت: یکصد هزار میلیارد تومان در سال جاری در قالب بودجه برای تسویه دیون شهرداری در نظر گرفته شده که شهرداری‌ها می‌توانند از طریق تهاتر بدهی‌های خود به بانک‌ها را از این محل تسویه کنند.


نود و هفتمین اجلاس شهرداران کلانشهر‌های کشور شامل تهران، مشهد، شیراز، قم، اصفهان، اهواز، تبریز و کرج مدت یک روز در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام//ا.س

برگزاری نود و هفتمین اجلاس شهرداران کلانشهر‌های کشور در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر ابلاغ شورای نگهبان درخصوص مصوبه منع بکارگیری بازنشسته ها هستیم / تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در نشست هیات دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..