تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برزیل خوزستان به مصاف پدیده می آید

برزیل خوزستان به مصاف پدیده می آیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا با برگزاری دیدار تنها نماینده فوتبال مشهد مقابل برزیلی‌های آبادان برگزار خواهد شد.

دو تیم پدیده و صنعت نفت درحالی از بازی‌های هفته سوم لیگ برتر به‌سراغ یکدیگر می‌روند که تاکنون این تیمِ مشهدی بوده که توانسته است بر حریف خود برتری یابد

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: بازی فردای ما بازی آسانی نیست؛تیم صنعت نفت آبادان تیمی است که هم در فاز حمله و هم در دفاع توانایی بالایی دارد و ما در مقابل اونها باید با تمرکز بالا از موقعیت هایمان استفاده کنیم و کمتر هم به حریف موقعیت بدهیم.

وی افزود: با اینکه بازی سختی با تیم صنعت نفت آبادان داریم اما بچه های ماهم کاملا آماده هستند و با حضور هواداران روحیه تیم بالاتر هم خواهد رفت و امیدواریم که بازی خوبی رو داشته باشیم.

گل محمدی در خصوص شرایط تیم پدیده گفت: شرایط تیم ما در مجموع بدنیست اما مشکلاتی هم وجود دارد که ریشه بیشتر اونها مالی است به اضافه اینکه ما چند بازیکن تاثیر گذارمان هم در اختیار نداریم.

سرمربی پدیده در ادامه گفت: مهاجم برزیلی که به تازگی جذب کردیم هنوز شرایط به زمین آمدن برایش فراهم نشده،محمد قنبری محروم و حسین مرادمند هم مصدوم است و ۳بازیکن جوان ماهم در اختیار تیم ملی امید هستند.

تیم پدیده در دو بازی قبلی خود مقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان نشان داد که می‌توان به این تیم و سرمربی خوش‌نامش امیدوارانه نگاه کرد.

آن‌ها اگرچه فصلی سخت را پیش‌رو دارند، با تکیه بر جوانان و تلفیق با بازیکنان باتجربه قصد دارند خودی نشان دهند و پرچم مشهد را بالا نگه دارند.

در این میان شاگردان یحیی گل‌محمدی امیدوار هستند که هواداران مشهدی با حضور در ورزشگاه شیک و مدرن امام‌رضا(ع) مشهد، بتوانند با حمایت خود انگیزه دوچندانی را به تیمشان تزریق کنند.

در این بین باشگاه پدیده از روز گذشته زمینه بلیت‌فروشی الکترونیکی را برای مشهدی‌ها فراهم کرده است. بر این اساس، علاقه‌مندان به تماشای دیدار پدیده و نفت آبادان می‌توانند با ورود به سایت WWW.QRTICKET.IR بلیت این مسابقه را تهیه کنند.

این سیستم فروش تا زمان آغاز بازی فعال خواهد بود.

گفتس است سر مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادن به تاخیر در پرواز نتوانست در این نشست خبری شرکت کند.

انتهای پیام//ع.ع

گزارشگر: علی اکبر علی آبادی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برزیل خوزستان به مصاف پدیده می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..