تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد تولید دو میلیون تن گندله در کارخانه گندله سازی فولاد سنگان ثبت شد

رکورد تولید دو میلیون تن گندله در کارخانه گندله سازی فولاد سنگان ثبت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ کارخانه گندله سازی فولاد سنگان، اولین و بزرگترین، کارخانه گندله سازی شرق کشور است که پس از گذشت تنها یک سال از افتتاح، این شرکت توانسته، از مرز دو میلیون تن گندله سنگ آهن عبور کند.
تلاش مستمر و جهادی خدمت گذاران این عرصه باعث شده تا این کارخانه بتواند بیش از ظرفیت طراحی، تولید داشته باشد.

مدیر عامل شرکت فولاد سنگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:امروز توانستیم به رقم نبود زیر ساخت‌های ریلی و جاده‌ای و به رقم کمبود کنسانتره در منطقه، بازپشتیبانی سرمایه گذارمان که فولاد مبارکه است، قریب به دو میلیون تن گندله را تولید کنیم.

سید محسن میر محمدی افزود: برنامه‌ای که داریم انشالله تا پایان سال، این میزان تولید را به چهار میلیون گندله برسانیم که این مواد اولیه در چرخه فولاد مملکت، میتواند تامین کننده خوبی برای مواد اولیه باشد.

وی گفت:افزایش تولید گندله در این شرکت گامی مهمی در تکمیل زنجیره فولاد شرق کشور برداشته خواهد شد.


معاون بهره برداری شرکت فولاد سنگان هم در اینباره گفت:در این شرکت روزانه ١٦٦٠٠تن تولید می شود که رکورد ماهیانه ٣٤٥٠٠٠ تن است که از لحاظ کیفیت، بهترین گندله در این شرکت تولید می شود.


سید علی شمسی نیا افزود:توانستیم با اشتغال زایی ٥٠٠٠ نفر غیر مستقیم و ١٣٠٠ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کنیم.

انتهای پیام//ه.ج

رکورد شرکت گندله سازی شکست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد تولید دو میلیون تن گندله در کارخانه گندله سازی فولاد سنگان ثبت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..