تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضویت ۳۸ هزار نفر در کانون پرورش فکری کردستان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیلا شیخی امروز پنج شنبه در نشستی با خبرنگاران استان در سنندج با اشاره به اینکه جامعه هدف کانون کودکان ۷ تا ۱۸ سال است، گفت: تمرین مهارت زندگی شعار امسال برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
وی با بیان اینکه متولیان فرهنگی باید به کودکان و نوجوانان در جامعه زندگی کردن را اطلاع رسانی کنید، عنوان کرد: هدف ما در کانون این است که کودکان و نوجوانان را اگاه کنیم که از زندگی خود بهره ببرند.
وی بیان کرد: ۴۰ نوع فعالیت در ۲۰ مرکز ثابت و چهار مرکز سیار روستایی کانون در استان به جامعه هدف ارائه می‌شود.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان ادامه داد: هر کتابخانه سیار ۲۰ روستا را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و این گونه کودکان روستایی هم از برنامه‌های ما بهره مند می‌شوند.
شیخی با اشاره به اینکه فعالیت‌های کانون در سه محور فرهنگی، هنری و ادبی ارائه می‌شود، افزود: فعالیت ادبی ما شامل دو بخش فعالیت حضوری و مکاتبه‌ای در زمینه شعر و داستان نویسی است.
وی با بیان اینکه تدابیری برای جذب مخاطبان خود اندیشیده ایم، گفت: در یکی از مراکز کانون در سنندج مرکز علوم و نجوم راه اندازی شده که در آن گنبد آسمان نمایی مستقر و رصد آسمان را در آن انجام می‌دهند.
وی از مسولان در خواست افزایش تعداد کتابخانه‌های روستایی را کرد و افزود: هر یک کتابخانه سیار روستایی در استان به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
 مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان جمع کل اعضای کانون در استان را ۳۸ هزار و ۴۳۲ نفرذکر کرد و گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۶۰۸ نفر عضو کتابخانه روستایی هستند.
شیخی اضافه کرد: کتابخانه‌های سیار را بیشتر در شهر‌های مرزی مریوان، بانه و سقز ایجاد و امسال هم در قروه کتابخانه سیار را راه اندازی می‌کنیم.
انتهای پیام/م

هرکتابخانه سیار در استان کردستان ۲۰ روستا را تحت پوشش خود قرار می‌دهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضویت ۳۸ هزار نفر در کانون پرورش فکری کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..