تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی در ابهر با 36 دستگاه آتش نشانی مهار شد/ آتش سوزی تلفات جانی نداشت

ساعت: 12:53 منتشر شده در مورخ: 1397/05/18 شناسه خبر: 1396339

مدیرکل بحران استان زنجان با اشاره به مهار آتش سوزی در ابهر با 36 دستگاه آتش نشانی گفت: 9 دستگاه آتش نشانی نیز از استان قزوین اعزام شده بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفی‌اله کرامتی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرستان ابهر اظهار کرد: انبار شرکت پوشینه پلاست در شهرستان ابهر در بعد از ظهر روز گذشته دچار حریق شد.

وی افزود: آتش سوزی عصر روز گذشته حوالی ساعت 7:30 آغاز شد که بلافاصله اشین‌های آتش نشانی در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرکل بحران استان زنجان بیان کرد: ماشین‌های آتش نشانی‌ از ایجرود، ابهر، خرمدره، صائین قلعه، سلطانیه و زنجان به محل وقوع آتش سوزی اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌ها در مهار آتش سوزی بسیار خوب عمل کردند در این حادثه 9 دستگاه آتش نشانی از قزوین و معاون عملیات شهرداری قزوین نیز در محل آتش سوزی حضور یافته بودند.

کرامتی بیان کرد: ماشین‌های آتش نشانی اعزام شده از استان قزوین از شهرهای ضیاباد، تاکستان و قزوین بود که جای تقدیر و تشکر داشت.

وی عنوان کرد: ماشین‌های آتش نشانی شرکت‌های صنعتی، فرآورده های نفتی و شرکت خطوط لوله و جمعیت هلال احمر با نیروهای امدادی نیز در محل حضور داشتند.

مدیرکل بحران استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت افزود: عوامل نیروی انتظامی ابهر و سپاه نیز در محل مورد نظر حضور یافته بودند.

وی بیان کرد: مدیرکل صنعت و معدن و مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران تابعه حضور داشتند و با تعامل بسیار خوبی که بین دستگاه‌های امدادی وجود داشت این آتش سوزی در ساعت 2 بامداد به صورت کامل مهار شد.

کرامتی با بیان اینکه در حال حاضر علت آتش سوزی مشخص نشده است عنوان کرد: آتش سوزی بسیار مهیب و سنگین بود و سنگینی آتش سوزی با حضور شخص استاندار و عوامل اجرای و شهرستانی و نیروهای امدادی استان قزوین مهار شد و از پیشروی آتش سوزی به سایر انبارها جلوگیری شد.

به گزارش موج رسا براساس اظهارات مدیرعامل شرکت هزارتن مواد اولیه شرکت تولیدی ابهر درآتش سوخته است.

مدیرعامل شرکت اعلام کرد از3 انبار یک انبار شامل هزارتن مواد اولیه خارجی به صورت کامل درآتش از بین رفته است و هم اکنون 400 کارگر دراین شرکت مشغول کارهستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی در ابهر با 36 دستگاه آتش نشانی مهار شد/ آتش سوزی تلفات جانی نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..