تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت های جهادی دانشجویان بسیج سازندگی در خدمت مستضعفین ، بر گرفته از روحیه انقلابی می باشد

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1397/05/18 شناسه خبر: 1396345

سردار شهسواری در بازدید از اردوهای جهادی بسیج سازندگی :

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی سردار شهسواری در راس هیئتی بعد از ظهر ۱۷ مردادماه از اردوهای حهادی دانشجویان بسیج سازندگی دانشگاه آزاد ارومیه در نقطه صفر مرزی اسکندیان و ممکان صومای ارومیه بازدید کرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  سردار شهسواری که با همراهی دکتر یکانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه و معاون هماهنگ کننده لشکر ۳ حمزه (ع) از اردوهای جوانان بسیج سازندگی در صفر مرزی ارومیه بازدید می کرد از همت و اراده ی جوانان انقلابی تقدیر کرد و خودسازی جوانان را در دور افتاده ترین مناطق مرزی ایران بر گفته از آموزه های دینی این نسل از جوانان ولایت مدار ، انقلابی و مومن دانست .

ایشان فعالیت های جهادی جوانان بسیج دانشجویی را در عرصه های مختلف محرومیت زدایی ، پزشکی ، مهندسی ، آموزشی ، فرهنگی و … بی بدیل عنوان کرد و خاطر نشان نمود امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی به حرکت های جهادی همچون فکر و اندیشه ی این جوانان خود ساخته و مجاهد نیازمند است .

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت : جوانان بسیج سازندگی دانشگاه آزاد ارومیه با سربلندی و افتخار برای عمران و آبادی ایران عزیز اسلامی کار می کنند تا دلی را شاد و غمی از غم های مردمان عزیز عاشق اسلام و میهن را در نوار مرزی ارومیه بزدایند .

سردار شهسواری افزود : مردم ولی نعمت مسئولین می باشند و بسیار مقدس است حرکت جهادی این جوانان پرشور که انسان را یاد جوانان اوایل انقلاب و زمان جنگ می اندازند آن زمان جوانان با طاغوت و استکبار جهاد کردند و امروز جوانان ولایت مدار برای عمران و آبادی ایران سربلند اسلامی جهاد می کنند .

این جوانان دانشجو برای رضایت خدا در نقطه ی صفر مرزی بدون هیچ ادعایی برای اعتلای میهن خدمت می کنند و دانشجویان جهاد گر باید الگوی جوانان باشند و خداوند بهترین ها را برای این جهادگران رقم خواهد زد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت های جهادی دانشجویان بسیج سازندگی در خدمت مستضعفین ، بر گرفته از روحیه انقلابی می باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..