تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرنگاران جانبدارانه و احساسی عمل نکنند

ساعت: 12:17 منتشر شده در مورخ: 1397/05/18 شناسه خبر: 1396249

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دمکراسی شناخته شده و نقش مهم آنان در جامعه غیرقابل انکار است، بنابراین باید کاملا به صورت رفتاری عمل کرده و جانبدارانه و احساسی حرکت نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین «ناصر خدایاری» امروز در مراسم روز خبرنگار در خانه مطبوعات ارومیه، اظهار داشت: خبرنگاران باید با اقتدار و روحیه نقادانه خود، روی عملکرد مسئولان کنترل کامل داشته باشند.

وی، با اشاره به اینکه خبرنگاران نورافکن و هموار ساز مسیر مدیران و مسئولان استانی و کشوری در خدمت به مردم هستند، اضافه کرد: این قشر فرهیخته باید دادستان مردم باشند، درد جامعه و مردم را بدانند و به مسئولان منتقل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه خبرنگاران باید اخباری بنویسند که سرمایه اجتماعی است، بیان کرد: خبرنگاران می توانند سرمایه اجتماعی را با اخبار درست و در مسیر توسعه، افزایش دهند و زمینه پیشرفت و آبادانی استان و آینده ای درخشان برای منطقه را رقم بزنند.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی، نیز در این جلسه گفت: جامعه رسانه ای به خودیابی و آسیب شناسی نیاز دارد و رسیدگی به این امر در اولویت این خانه است.

یوسف پیربداقی، افزود: توجه به ساختار رسانه ای استان و بهبود آن و همچنین تقویت فنی و حرفه ای فعالان رسانه با توجه به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه از جمله دیگر اولویت های کاری خانه مطبوعات آذربایجان غربی به شمار می رود.

وی، با اشاره به فلسفه وجودی خانه مطبوعات اضافه کرد: تعامل کارکرد هر رسانه ای با میزان تاثیرگذاری آن در جامعه مشخص می شود و باید فعالان رسانه های استان با همفکری و اتحاد، ساختار رسانه ها را تقویت کنند.

پیربداقی، حفظ حقوق رسانه ها و فعالان رسانه ای استان را جزو وظایف ذاتی خانه مطبوعات آذربایجان غربی دانست و بیان کرد: این نهاد صنفی با برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سال گذشته، حضور در نمایشگاه بین المللی مطبوعات در تهران و برگزاری کارگاه های آموزشی در این نمایشگاه عملکرد مناسبی داشته و سعی می کند همواره رو به پیشرفت حرکت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرنگاران جانبدارانه و احساسی عمل نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..