تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زحمات استاد فردی در عرصه شعر مرثیه و آئینی از یادها نمی‌رود/ مسئولان فرهنگی شهر نام یار دیرین شهریار را ماندگارتر کنند

ساعت: 12:18 منتشر شده در مورخ: 1397/05/18 شناسه خبر: 1396295

شب‌خیز گفت: استاد فقید، اصغر فردی شاعری در تراز انقلاب اسلامی بود که زحمات زیادی برای معرفی شعر مرثیه و آئینی به نسل جوان کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حامد شب‌خیز با اشاره به درگذشت استاد اصغر فردی، او را یکی از نام‌دارترین شعرای عصر حاضر خواند و با بیان اینکه آن فقید از مکتب شهریار سال‌ها بهره برد، ابراز داشت: استاد فردی تا آخرین لحظه، در کنار استاد شهریار ماند و به‌مانند یک پرستار در خدمت‌رسانی به ایشان دریغ نکرد.

وی مرحوم اصغر فردی را شهریارشناس نامید و عنوان کرد: آن استاد برجسته‌ یکی از محققان صاحب‌نام شعر مرثیه و آئینی بودند و در معرفی این مکتب به نسل جوان زحمات زیادی را متحمل شد.

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه خاطرات و آثار مرحوم فردی نشانگر رویکرد انقلابی اوست، خاطرنشان ساخت: شاگرد خلف استاد شهریار در هر شرایطی برای برافراشته شدن پرچم اسلام ناب محمدی(ص) تلاش کرد.

وی اظهار داشت: این فقدان خسارت‌بار و ناباورانه استاد اصغر فردی هیچ‌گاه جبران نخواهد شد و با این حال مسئولان فرهنگی باید در معرفی و شناساندن آثار، اخلاق و روحیات استاد فردی کوشا باشند.

این مقام مسئول در پایان صحبت‌های خود بر نام‌گذاری اماکن فرهنگی یا عمومی به‌نام استاد اصغر فردی تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زحمات استاد فردی در عرصه شعر مرثیه و آئینی از یادها نمی‌رود/ مسئولان فرهنگی شهر نام یار دیرین شهریار را ماندگارتر کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..