تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی بوکس جوانان کشور در اردبیل اردو زد

ساعت: 13:16 منتشر شده در مورخ: 1397/05/18 شناسه خبر: 1396341

تیم ملی بوکس جوانان کشورمان به مدت چهار روز در اردبیل اردو زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، تیم ملی بوکس جوانان کشورمان به مدت چهار روز  و به مربیگری عبدالرضا انصاری در اردبیل اردو زدند.

وحید زوارزاده رئیس هیئت بوکس استان اردبیل در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی بوکس جوانان در اردبیل اظهار داشت: در این اردو که به درخواست و رایزنی های هیئت بوکس استان اردبیل برگزار شده است، بوکسورهای جوان و نوجوان برگزیده اردبیلی با بوکسورهای جوان تیم ملی تمرین مشترک خواهند کرد.

وی تصریح کرد:  مسابقات درون اردویی بین ملی پوشان و نوجوانان و جوانان برگزیده اردبیلی زیر نظر مربی تیم ملی برگزار خواهد شد که برگزاری این مسابقات منجر به ارتقا تجربه و تکنیک استعدادهای بوکس اردبیل خواهد شد. 

اردویی تیم ملی بوکس جوانان کشور  از روز چهارشنبه 17 مردادماه امسال به مدت 4 روز در اردبیل آغاز شده است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی بوکس جوانان کشور در اردبیل اردو زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..