تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم‎ها نباید بهانه‎ای برای فشل عمل کردن شود

ساعت: 13:16 منتشر شده در مورخ: 1397/05/18 شناسه خبر: 1396336

دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق؛

دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق گفت: در وضع اقتصادی موجود باید به فکر ملت بود و تحریمها نباید بهانه ای برای فشل عمل کردن و کندی دولت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا راهب محمدی  فعال دانشجویی در گفتگو با سبلان‌ما،  تحریمها نباید بهانه ای برای فشل عمل کردن و کندی دولت شود؛ گفت:  باید هوای ملت را داشته باشند تا وضع اقتصادی موجود بر مردم فشاری مضاعف وارد نکند.

وی افزود: تحریم های دوباره آمریکا باید جوابی دندان شکن از سوی دولتمردان امور خارجه ایران دریافت کند؛ دولتمردان پاسخی قاطع دهند البته در کنار این اقدام تیم اقتصادی دولت نیز باید فشار روانی که از طریق بازار و اقلام ضروری بر مردم تحمیل میشود را کنترل کنند و سعی در اصلاح وضع اقتصادی موجود داشته باشند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: متاسفانه بعضا تیم اقتصادی دولت بصورت منفعلانه عمل می کند و فشار  اوضاع نا بسامان اقتصادی را ملت بزرگوار ایران متحمل می شود نباید چنین باشد دولت باید نقدینگی موجود را به دست افراد کاردان چاره کند تا اقتصاد وضع خرابنر از این را تجربه نکند .

وی اضافه کرد: همه مشکلات اقتصادی موجود صرفا از تحریم و دلار و قیمت آن نیست بلکه عده ای از انها به علت نبود نظارت است که مسولین اجرایی بایدچاره جویی کنند .

دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با بیان اینکه دولت در کارهای اقتصادی مولد باید بسته های حمایتی ارایه دهد، اظهار داشت: متاسفانه تمام فشارهای اقتصادی بر دوش مردم است و ملت علاوه بر فشار های اقتصادی فشار روانی را نیز متحمل میشوند، فلذا دولتمردان باید هر چه سریعتر این فشارهارا از روی ملت بر دارند و بیشتر از این اجازه ندهند مردم عزتمند ایران دچار فشار اقتصادی و روانی شوند.
وی گفت: از طرفی جوانان که آینده این مرز و بوم دست انهاست نمی توانند به چنین وضعی دلگرم باشند چرا که نگران آینده خود هستند و ترسیم آینده برای انها با چنین وضعی مشکل است و لذا باید مسئولان دنبال چاره جویی باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم‎ها نباید بهانه‎ای برای فشل عمل کردن شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..