تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی طولانی ترین پل کابلی شمالغرب در سرعین

ساعت: 13:16 منتشر شده در مورخ: 1397/05/18 شناسه خبر: 1396333

شهردار سرعین از راه اندازی طولانی ترین پل کابلی شمالغرب کشور در شهر توریستی سرعین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، نایب حبیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهر سرعین سالانه میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی است گفت:این پل در راستای کاهش ترافیک مسیر آبدرمانی پهنلو به سمت مرکز شهر در سال آینده اجرا می شود.

وی افزود: درحال حاضر عملیات زیرسازی این طرح انجام شده است و طی پیش بینی های صورت گرفته این پروژه با اعتباری ۵۰۰ میلیارد ریالی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

حبیبی افتتاح عملیات زیرسازی مسیر سلامت متشکل از باند دوچرخه ، کالسکه و چمن مصنوعی برای عابر  پیاده را از دیگر پروژه های در دست افتتاح در هفته دولت عنوان کرد.

وی از افزایش بودجه شهرداری این شهرستان خبر داد و تصریح کرد :امسال ۱۰ میلیارد ریال بر بودجه شهرستان سرعین افزوده شده است و امیدواریم با این افزایش بودجه بتوانیم انجام پروژه ها را سرعت بخشیم.

انتهای پیام

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی طولانی ترین پل کابلی شمالغرب در سرعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..