تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وبسایت شهید حججی به همت جوان گنبدی طراحی شد

ساعت: 15:00 منتشر شده در مورخ: 1397/05/18 شناسه خبر: 1396359

همزمان با ایام سالگرد شهید محسن حججی وبسایت این شهید که به همت جوان گنبدی طراحی شده است، رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قابوس نامه، حامد برومند جوان فعال گنبدی در حوزه طراحی وب، با راه اندازی این وبسایت ارادت خود به این شهید را منصۀ ظهور گذاشت.

برومند در این رابطه به خبرنگار ما می گوید: سختی هایی در این مسیر و برای ثبت دامنه و طراحی حرفه ای در پیش رو داشتم اما به مدد خداوند این توفیق حاصل شد.

وی انگیزه خود از طراحی و راه اندازی این وبسایت را اینگونه تعریف می کند:همه چیز از آن فیلم اسارت شهید و آن تصویر معروفی که آن داعشی شهید را به اسارت گرفته بود شروع شد.

qaboosnameh 1

برومند اذعان می کند : این صحنه بسیار روی من تاثیر گذاشت و من مدام در اینترنت و فضای مجازی پیگیر اخبار اسارت و  شهادت محسن حججی بودم تا اینکه خبر شهادت اعلام شد و این خبر به قدری روی من تاثیر گذاشت که مشتاق شرکت در مراسم استقبال از پیکر وی در تهران بودم.

او می گوید: هر چند نتوانستم در این مراسم شرکت کنم ولی تمام مراسم را با مداحی آقای نریمانی و کریمی دیدم و بغض گلوی را گرفته بود با خود عهد کردم کاری برای ماندگاری نام این شهید انجام دهم و آن کار ، طراحی وبسایتی به نام وی بود. و تمام سعی خود را گردم تا وبسایتی در شان این شهید بزرگوار طراحی کنم.

qaboosnameh 3

این جوان گنبدی تنها یک آرزو دارد که چون مولایش حسین (ع) و این شهید ، در راه خدا سرش را هدیه کند .

پیش از این نیز سایت شهید صمد اسودی از سرداران شهید بنام گنبدکاووس از سوی این جوان گنبدی طراحی شده است.

سایت شهید محسن حججی به آدرس http://www.mohsenhojaje.com  در 6 بخش ، صفحه اصلی ، ورود به سایت، بیوگرافی ، وصیت نامه ، نگارخانه و نماهنگ برای علاقه مندان قابل روئت است.

qaboosnameh 2

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وبسایت شهید حججی به همت جوان گنبدی طراحی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..