تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانفروشان و متخلفین بیش از ۱۰ میلیون جریمه شدند/رکود در بازار آهن آلات

ساعت: 15:00 منتشر شده در مورخ: 1397/05/18 شناسه خبر: 1396318

فرماندار کلاله گفت: طی هفته گذشته ۷۷ گشت و بازدید فوق العاده از بازار شهرستان انجام گرفت و گرانفروشان و متخلفین بازار در مجموع بیش از ۱۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در جلسه ستاد تنظیم بازار و مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور رئیس تعزیرات و سایر اعضا برگزار گردید تصریح کرد: طی هفته گذشته ۷۷ گشت و بازدید فوق العاده از بازار شهرستان کلاله انجام گرفت که ۸ مورد تخلف شناسایی و منجر به تشکیل پرونده شد.

وی افزود: متخلفین در مجموع به پرداخت ۱.۴۴۸.۰۰۰ تومان جریمه محکوم شدند.

رئیس کارگروه تنظیم بازار و مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:
با کاهش قیمت ارز در کشور قیمت آهن در بازار کلاله ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: علیرغم این کاهش قیمت در بازار، خرید و فروش آهن آلات در این شهرستان به جهت کاهش ساخت و ساز و انتظار برای کاهش بیشتر قیمت ها؛ در رکود به سر می برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانفروشان و متخلفین بیش از ۱۰ میلیون جریمه شدند/رکود در بازار آهن آلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..