تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Lynda Illustrator Coloring Artwork – آموزش رنگ آمیزی آرت ورک در ایلوستریتور

در این ویدیو آموزشی Lynda Illustrator Coloring Artwork با یادگیری سرفصل های تکنیک های آموزش رنگ آمیزی آرت ورک، شما می توایند رنگ آمیزی آثار هنری یا ارت ورک ها را یاد بگیرید.  این دوره ی آموزشی به شما نشان خواهد داد که چگونه بخش بزرگی از تمرکز خود را بر روی رنگ آمیزی قرار داده و به این فرآیند سرعت ببخشید و کنترل خود را بر روی رنگ ها در نرم افزار Adobe Illustrator به حداکثر خود برسانید. هنرمند و مدرس این دوره، خانم Theresa Jackson شما را در طی سه مرحله موجود همراهی خواهد کرد : ایجاد، الگو برداری، و ویرایش. در این ویدیو آموزشی شما در برنامه ایلوستریتور تکنیک های لازم را یاد خواهید گرفت.

عنوان دوره آموزشی : Lynda Illustrator Coloring Artwork

مدت زمان آموزش : ۲ ساعت و ۳۳ دقیقه

فرمت تصویری : h264, 720p

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

زبان : انگلیسی

ویدیو-آموزشی-lynda-illustrator-coloring-artwork

info

Designers and artists spend a lot of time coloring artwork: finding inspiration, searching for just the right hue, applying color, and converting the color of existing artwork. This course shows how to speed up the process and maximize color choice and control in Adobe Illustrator. Theresa Jackson, a graphic artist and instructor, guides you through the three stages: creation, inspiration, and editing.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Lynda Illustrator Coloring Artwork – آموزش رنگ آمیزی آرت ورک در ایلوستریتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..