تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود کتاب آموزش نرم افزار CorelDRAW (مقدماتی تا پیشرفته)

CorelDRAW یک نرم‌افزار ویرایشگر گرافیکی برداری است، که بدست بنگاه کورل در شهر اتاوای کانادا ساخته و بازاریابی شد. کورل دراو که معمولاً برای طراحی و کمتر برای ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد، از هر دو مد برداری و پیکسلی پشتیبانی می کند. این نرم‌افزار به‌طورکلی یک نرم‌افزار ویرایشگر گرافیک برداری است و طیف بسیاری وسیعی از امکانات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا در روش کار و چگونگی خروجی کار حداکثر خلاقیت خود را بدون نگرانی بابت کمبود امکانات به‌کار گیرد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید طرح‌ های گرافیکی زیبا و حرفه‌ای طراحی کنید و در انجام اینکار از مجموعه ای کامل از ابزارهای طراحی و ویرایش بهره‌مند شوید. شما به کمک کتاب آموزش نرم افزار CorelDRAW می توانید سطح مقدماتی تا پیشرفته این نرم افزار را یادگرفته و از آن برای خلق تصاویر و طرح های برداری حرفه ای استفاده کنید.

۳۷۶ صفحه | فرمت : PDF | زبان : فارسی

کتاب-آموزش-coreldraw-learn

info

CorelDraw (styled CorelDRAW) is a vector graphics editor developed and marketed by Corel Corporation. It is also the name of Corel’s Graphics Suite, which includes additionally the bitmap-image editor Corel Photo-Paint as well as other graphics-related programs (see below). The latest version is marketed as CorelDraw Graphics Suite 2018 (equivalent to version 20), and was released in April 10, 2018 .CorelDraw is designed to edit two-dimensional images such as logos and posters.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود کتاب آموزش نرم افزار CorelDRAW (مقدماتی تا پیشرفته)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..