تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PhotoPills v1.3.1 عکسبرداری حرفه ای – اندروید

نرم افزار PhotoPills یک اپلیکیشن عکسبرداری حرفه ای می باشد که توسط استودیو PhotoPills به صورت رایگان منتشر شده است. این نرم افزار توانسته با ۵۰ هزار دانلود امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ را در فروشگاه گوگل پلی ثبت کند. به کمک این برنامه شما می توانید عکس های خود را به بهترین شکل ممکن به ثبت برسانید. یکی از پر کاربرد ترین ابزار موجود در این نرم افزار سیستم تشخیص نور مناسب برای عکاسی می باشد، به گونه ای که با شناسایی موقعیت خورشید و ماه در هر لحظه ی ممکن بهترین زاویه برای ثبت تصاویر، به شما نشان داده شده و شما می توانید تصاویری بی نقص به ثبت برسانید. این نرم افزار با بهره گیری از  تنظیمات مختلف و حرفه ای که دارد به شما کمک می کند تا تصاویر زیبا و خارق العاده ای را ثبت کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در واقع این برنامه همچون یک دستیار شخصی و حرفه ای در زمینه ی عکاسی می باشد. شما برای اجرا این نرم افزار به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

نرم-افزار-photopills-اندروید

ویژگی های نرم افزار PhotoPills :

دارای ویجت های مختلف امکان اشتراک گذاری موقعیت ها با دیگران دارای ابزاری برای مدیریت تصاویر امکان تغییر پس زمینه عکس ها اسکرین-شات-photopills-اندروید اسکرین-شات-photopills-اندروید اسکرین-شات-photopills-اندروید info

Unlock your creative potential! Discover how to easily turn any Sun, Moon and Milky Way scene you imagine into a real picture… and start shooting truly legendary photos every time you pick up the camera!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PhotoPills v1.3.1 عکسبرداری حرفه ای – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..