تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی جانشین مامه‌تیام: آمده‌ام تا بخشی از قهرمانی سوم باشم

ساعت24-بازیکن جدید استقلال پستی در اینستاگرامش مشخص کرد.

بازیکن سابق استرشوندس سوئد که پس از انجام تست های پزشکی روز گذشته رسما به استقلال پیوسته بود با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از حضورش در باشگاه استقلال نوشت: 

من از خداوند متعال برای ایجاد این امکان (پیوستن به استقلال) سپاسگزار و از طرفداران بزرگ استقلال تشکر می کنم. موفقیت هیچ محدودیتی ندارد. همه ما برای قهرمانی می جنگیم. تیم ما یکی از بهترین باشگاه های آسیا است.

من نمی توانم تا آن لحظه صبر کنم که مقابل ۱۰۰ هزار هوادار بازی کنم. استقلال بهترین باشگاه ایران است چون دوبار قهرمان آسیا شده است. من اینجا هستم تا بخشی از قهرمانی سوم باشم. ما باهم این مبارزه رو به پایان می رسانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی جانشین مامه‌تیام: آمده‌ام تا بخشی از قهرمانی سوم باشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..