تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصف شدن سایز اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی

به گزارش خبرآنلاین، «پورنیما کوچیکار» مدیر «گوگل پلی» درباره استراتژی جدید در فروشگاه نرم‌افزاری گفت: در ماهه‌ای اخیر تغییرات زیادی به وجود آمده است و به کمک ابزارهای جدید عرضه‌شده به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری، سایز اپ‌ها در فروشگاه تا 65 درصد کاهش پیداکرده است.{لینک}

به گفته وی کاربرانی که موبایلشان محدودیت حافظه دارد، بیشتر از بقیه از این داستان نفع برده و قادرند تا اپلیکیشن‌های متنوع‌تری را آزمایش و نصب کنند.

گوگل با کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به کاربران کمک کرده است تا نتایج بهتری در جستجوی بهترین اپلیکیشن به دست بیاورند و به گفته کوچیکار ظرف 12 ماه گذشته ملاقات از فروشگاه گوگل بیش از 30 درصد افزایش پیداکرده است.

همچنین در این مدت بیش از 70 درصد از کِرَش‌های نصب و اجرای برنامه‌های مختلف در گوگل پلی کاهش پیداکرده است. الگوریتم کشف اپلیکیشن‌های جعلی و کلاه‌برداری تا 90 درصد جواب داده است و سیستم جدید روزانه 50 میلیارد اپلیکیشن را اسکن کرده تا قوانین جدید روی آن‌ها اعمال شود.

قابلیت موسوم به «Google Play Instant» برنامه بعدی گوگل است تا کاربران قبل از نصب گیم، با آن بازی کرده و اگر خوششان آمد، بعداً نصب کامل را انجام دهند. در حال حاضر این قابلیت برای برخی گیم‌ها به اجرا درآمده و قرار است روی اغلب اپلیکیشن‌ها اعمال شود.

نصف شدن سایز اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصف شدن سایز اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..